Lindfors
Ny medlem
Någon som vet om det finns något reglement ute till superstock 600 2007?
Och vilka däck som får användas?
mbacken skrev:2692558Någon som vet om det finns något reglement ute till superstock 600 2007?
Däck kommer med säkerhet vara alla gatgodkända däck. Inga slicks.
Övrigt reglemente vet jag inte men troligen samma som förra året.
Nja, stod det inte i något protokoll från november att man tagit bort däcksrestriktionerna i SM?
Det som man sa var att däcksbegränsningen så som man tex haft i VEIDEC skulle tas bort. Inga däcksrestriktioner = fritt att använda hur många däck du vill. Superstock ska man ha DOT-märkta däck utom vid regn.
VAR hittar man reglementet på SVEMOs dunderdåliga hemsida??
Någon vänlig själ som kan posta en länk.
mvh Fredrik
www.svemo.se -> Roadracing -> Regler -> Roadracingkalendern 2007-2008.pdf
http://www.svemo.se/file_out.php?id=1711
Superstockreglementet ?
/Fredrik
Ladda hem, läs, och du skall finna.
Ge mig en sida där det tekniska reglementet till superstock finns.... e jag blind?
/Fredrik
Om du kollar i innehållsförteckningen (sid 3) hittar du "Specialreglemente för Roadracing sid 13".
Bläddra till sida 13. Där har du innehållsförteckningen för detta specialreglemente. Där har du en förteckning över både gemensamma regler och specialregler för varje klass. T.ex "3.4 Särskilda bestämmelser för Svenskt Mästerskap i Superstock 600". 3.4 hittar du på sida 21 och framåt.
Du kan även söka i PDF:er, brukar vara ctrl+f och sedan söker du på superstock t.ex.
Trodde det fanns ett separat dokument för de tekniska reglerna till superstocken.
tack
Comeback?
Hehe, blev sugen som fan i söndags när jag var i Falkenberg och tittade på er som va med och lekte!! Får se vad som händer i vintermörkret ..... vill du sponsra ?
/Fredrik
Jag har en kawa zx6 -07 som eventuellt söker ny ägare.....Men sponsra....na, det får du nog göra som oss andra. Dvs knalla in till banken med huvudet på sned och säg käckt: -Hej, det är jag igen!
Jag har en kawa zx6 -07 som eventuellt söker ny ägare.....Men sponsra....na, det får du nog göra som oss andra. Dvs knalla in till banken med huvudet på sned och säg käckt: -Hej, det är jag igen!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|