Regndäck Stockholm

Fillow

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2012
Hoj
yamaha r6 05 gathojen///yamaha R1 03 banhojen
tjena ska ner till sviestad nu på fredag och det verkar kunna komma regn :( är det någon i stockholms området gärna norr. som råkar ligga på ett par extra och fräscha regndäck. för vettigt pris ? blev en extra insatt dag som jag ville köra. så har inte hunnit köpa några regndäck i år ännu. hade hoppas på ett fint år.:3freak .. 17 tums fälg. till en gammal R1.a

falco_tuna

Medlem
Gick med
9 Jul 2011
Hoj
Aprilia Falco -00(såld), GSX-R 1000 K5 Räser Edition, Tuono V4 1100RR -15
Jag har en uppsättning oanvända Pirelli Superbike Rain. De är från 2012, men förvarade i en mörk källare och klisterlapparna sitter kvar på.

Om du vågar köra på dessa kan jag släppa dom för en rimlig peng. Kommer aldrig att använda de ändå, då jag är en fegis och rädd för att bli blöt... :gråta

Fillow

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2012
Hoj
Jag har en uppsättning oanvända Pirelli Superbike Rain. De är från 2012, men förvarade i en mörk källare och klisterlapparna sitter kvar på.

Om du vågar köra på dessa kan jag släppa dom för en rimlig peng. Kommer aldrig att använda de ändå, då jag är en fegis och rädd för att bli blöt... :gråta

ok verkar ju rimligt. men du håller till i Eskilstuna eller ? vad är en rimlig peng? för det där skon klämmer hinner inte åka iväg för långt nu innan tyvärr. hade ju räknat med sol som man alltid gör :hihi

falco_tuna

Medlem
Gick med
9 Jul 2011
Hoj
Aprilia Falco -00(såld), GSX-R 1000 K5 Räser Edition, Tuono V4 1100RR -15
Mja, jag bor i Mariefred, men räjshojen står i Eskilstuna med sina tillbehör, plus att jag måste kränga av bakdäcket från fälg.

Men fram till kl.16-17 så kan jag ta med däcken till jobbet i Södertälje. Efter ~16.30 är jag hemma i Mariefred normalt sett.

Prisidé 2500 fram+bak? Kostar 4000 på däckonline och 4400 hos grevens nya.

Fillow

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2012
Hoj
ok blir tyvär lite knepigt för mig då. bor kungsängen norr om stan och ska jag ta mig genom stan till Södertälje så är jag där till typ 18:00 efter alla köer. så får nog leta runt lite mer eller hoppas på sol.
tack ändå

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Hoj
Saknas
Jag har ett par Pirelli regndäck som funkar fint att köra med :) Jag är hemma på onsdag kväll om det skulle vara intressant. Vi kan ta resten i PM. Eventuellt även bättre Bridgestone.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning