Abloy skrev:
2383208 Dina rapporter har alltid varit bra, min jämnförelse var med övriga rr-sverige.
Har inte sett någon som exponerar sina sponsorer lika tydligt i sin rapport som du, nu har jag inte läst speciellt många rapporter så det kanske förekommer. Brukar endast stå - Å så ett stort tack till mina sponsorer, familj och vänner. Utan er vore detta inte möjligt.
Säker fint att höra som sponsor men det vill ha tydlig exponering som genererar intäckter i någon form.
Kanske skulle sponsorernas webbadresser finnas med på rapporten så att de lätt gå att leta upp ifall jag vill göra affärer med dem. Alla är inte duktiga på googla och då kanske de väljer att kontakta företaget som de redan har numret till istället.
Sen gick rapporten att läsa dagen efter racet, ibland kommer den flera dagar eller veckor efter tävlingen men då vet alla redan hur det har gått.
En annan fin sak med din rapport var bilderna, folk som inte är bitna på rr tror jag tycker att det är trögt att harva genom en racerapport på två A4 med bara text, nu finns det chans att fler lyfter rapporten från bordet, tittar på bilderna och tycker att det verkar intressant och kanske till och med läser lite. Rapporten går ju att lägga ut i ett personalrum eller där kunderna väntar på service. Bilderna hade gärna fått vara av bättre kvalitet men det är inte lätt att ordna. Hade även varit kul med någon bild på din stab som donar och fixar med sånt som inte alltid syns men som är av största vikt för att komma till start.
Saknar information om kommande planer, när ska du tävla nästa gång och på vilken bana, hur gick det förra året och vad hoppas du på för resultat i år. Följer man inte med aktivt i din racing så vet man inte när nästa tävling går och då kanske man missart nästa rapport.Kanske en webadress till tävlingen om det finns. Något speciellt du ska försöka förbättra till nästa race, uppdateringar av motorcykel, personligutrustning, depåtält, inbromsningar etc.
Roligt att du tycker att mina rapporter alltid varit bra
Jag skall försöka hålla kvalién uppe och även förbättra.
När det gäller exponeringen av sponsorerna jobbar vi stenhårt med detta. Vi kanske inte är allra bäst på att köra hoj men på marknadsföringssidan ligger vi i topp. Där är det få som slår oss. Webadresserna till företagen hittar man via vår hemsida där man även hittar racerapporterna, nyheter, racekalendern, länkar till banorna och annat. Därför står sånt inte med i den enskilda rapporten utan besöker man
N-TRADE RACING webben så finns allt där och den webadressen hänvisas man till i alla racerapporter.
Kul att du också gillar att vi är snabba
Vi försöker även vara online med allt och släppa informationen direkt. Därför hittar man det senaste gällande resultat, nyheter, bilder och rapporter snabbt på vår web. Detta gör att vi har otroligt många besökare. De senaste 12mån har vi haft
över 20 000 besökare och otroliga 800 000 hits. Det är mer än vissa kommersiella websajter har. Riktigt många följer teamets framfart regelbundet och det tycker vi är jätteroligt.
Bilderna är svåra att få till riktigt bra eftersom vi bara är amatörer och fotar själva med medelmåttlig kamera. Drömmen är att Kenneth Wikman eller någon av våra fotograf-vänner har tid och möjlighet att följa med och fota. Då jäklar
Men på några av våra bilder kan man ju i alla fall se motivet hyfsat. I Knutstorp var ju vädret riktigt dåligt vilket också påverkar bildkvalitén. Men målet är att alltid ha med lite bilder för de säger oftast mer än tusen ord. Bra tips det där med staben. Det kommer nog nån bild på dem i nån rapport framöver. Det brukar mest vara Hasses far, bror och våra sambos men ibland så är det andra som hjälper till. Som nu i Knutstorp där Robbans föräldrar och sambo skötte om oss. Staben brukar istället för i rapporten synas bland bilderna i vårt bildgalleri.
Bra tips också det där med kommande tävlingar etc. Tanken är ändå att man skall besöka
N-TRADE RACING webben för att få komplett information och där racerapporterna fungerar som ett komplement. De får inte heller bli alltför långa. Den senaste var lite i längsta laget men blev bra ändå tycker jag.
Tack för all feedback.
Nästa rapport kommer ut efter Karlskoga den 11-12/9. Men Våler till helgen då..... och rapporten därifrån?? Kanske någon undrar.... Men de som följer med på vår web vet redan varför