Richo
Ny medlem
- Gick med
- 29 Jun 2004
- Hoj
- GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Google-annonsen utgår ifrån vad du själv verkar vara intresserad av... Enligt sökningar du gjort förr osv, vad dina cookies säger om dig liksom.
Men säger du att videos visas och den börjar spelas automatiskt?! Så får det såklart inte vara.
Jag skickar vidare denna tråd till Egmont (som äger sajten och sköter annonseringen) så får dom sortera i annonsflödet.
De vet att sådant inte ska visas, så dom kommer justera så gott dom kan!
Google-annonsen utgår ifrån vad du själv verkar vara intresserad av... Enligt sökningar du gjort förr osv, vad dina cookies säger om dig liksom.
Men säger du att videos visas och den börjar spelas automatiskt?! Så får det såklart inte vara.
Jag skickar vidare denna tråd till Egmont (som äger sajten och sköter annonseringen) så får dom sortera i annonsflödet.
om man använder https://adblockplus.org/en/firefox så slipper man alla reklam snuttar poppupps och annat oöskad skit, att sedan sporthojs sida blir snabb som blixten gör ju inget heller
Jag är medveten om tekniska lösningar för att undvika reklamen men tack ändå.Forum är väll som med mc handlare antingen anpassar dom sig efter marknaden eller så läggs dom ned o försvinner in i glömskans garderob, det är ju hur bra man är på att anpassa sig efter kundens behov som gör hur bra man lyckas.
personligen skulle jag gärna betala typ en prenumeration ex antal 100 om året och få någon typ av inlogg som garanterar helt reklamfritt forum,
sedan finns ju beef-taco som dödar cokis sjukt bra
och better privacy som tillsammans med beef-taco gör att ingen kan lagra cokies eller läsa av hur dina surf vanor ser ut. finns naturligtvis många fler prog som hindrar poppupps, sedan finns ju vpn o en del annat för att vara anonymare på nätet för att slippa en massa nätfiske o dyligt.
Vi får nog förvänta oss det här!
Pengar styr brukar jag säga.
Jag får alltid reklam på saker jag googlat på. Ibland skoj, ibland inte lika skoj.
hehe ja men trooo mig så surfar jag inte på vitvaror och rengöringsmedel. Måtte vara något tokeri...
Är det bara du som använder datorn?
Ingen tjej eller fruga som surfar lite?
Jag får typ bara hojrelaterade grejor.... men, så är mina intressen ganska enspåriga oxå.
Du har ingen partner som har drömmar och lånar din surfmaskin då och då?
I slutändan skadar det er som medlemmar mer av att aktivera adblock. Garanterat.
Marknaden är inte stor nog för att strikt köra enbart MC-annonser, tyvärr.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|