Rekommenderar Bikedesign.se

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
I enlighet med min favorit Oljekylds påbörjade vana att rekommendera handlare mm så tänkte jag rekommendera www.bikedesign.se . Riktigt trevliga pöjkar att ha att göra med. Bjuder på drickbart kaffe också när man hälsar på. Seså, köp nu något snyggt personligt till din bäbis och ut och GAZA!

On another item: Vem är ansvarig för det urusla väder som råder i Sthlm? Kan någon snälla ersätta den personen isf? Saker har fanimig inte varit rätt med vädret sedan Pohlman var ansvarig. :mad:

/Freppa

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Finns andra som är redigt irriterade på deras leveranstider och att dom skickar fel saker/inte drar av rabatter osv.

Så säg den sol som inte har fläckar!

//jaG

Freppa skrev:
I enlighet med min favorit Oljekylds påbörjade vana att rekommendera handlare mm så tänkte jag rekommendera www.bikedesign.se . Riktigt trevliga pöjkar att ha att göra med. Bjuder på drickbart kaffe också när man hälsar på. Seså, köp nu något snyggt personligt till din bäbis och ut och GAZA!

On another item: Vem är ansvarig för det urusla väder som råder i Sthlm? Kan någon snälla ersätta den personen isf? Saker har fanimig inte varit rätt med vädret sedan Pohlman var ansvarig. :mad:

/Freppa

LameViffer

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Honda VFR800 -01
Zeb_Macahan skrev:
Finns andra som är redigt irriterade på deras leveranstider och att dom skickar fel saker/inte drar av rabatter osv.

Så säg den sol som inte har fläckar!

//jaG

Va inte så negativ. Det är en konst att koka ett gott kaffe. :)

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Och att skicka ut saker till sina kunder. Kaffe kan jag koka gott själv. Beställer jag ett kåpglas till min CBR600 vill jag inte följande:

1. Vänta 6 veckor när det ska ta 2
2. Få betala för mycket
3. Betala frakten när den skulle vara gratis
4. Få ett kåpglas till en Blackbird istället

Eller :confused:

//jaG

LameViffer skrev:
Va inte så negativ. Det är en konst att koka ett gott kaffe. :)

Last edited:

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Zeb_Macahan skrev:
Och att skicka ut saker till sina kunder. Kaffe kan jag koka gott själv. Beställer jag ett kåpglas till min CBR600 vill jag inte följande:

3. Få ett kåpglas till en Blackbird istället

Eller :confused:

Du hade fan inte klagat om du hade fått en blackbird istället för en cbr600'a så gnäll inte nu! :D

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Åh, en pajkastningstråd!
*sätter sig tillrätta*
:corn

Ahlstrom

Marijuana™ Approved by Pippi & friends
Gick med
21 May 2003
Hoj
ZXR750J
Jag håller med Freppa!!

Riktigt trevliga gossar att ha o göra med! :tummenupp

Har fått bra service och vill påpeka detta! Folk ska inte ta Zeb på för stort allvar. :tomten

Last edited:

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Jag har ingen CBR och vill absolut inte ha nånn Blackbird istället... :4skrika

touring.... :tungan :tomten

//jaG

sege skrev:
Du hade fan inte klagat om du hade fått en blackbird istället för en cbr600'a så gnäll inte nu! :D

Pirro

I am the youth gone wild
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Öhlins kittad TL1000s, XR600R
Fick själv avbeställa efter att ha väntat 3v och sedan fått ett mail där det står att jag får vänta yttligare 3v.....

skabe

the one and only
Gick med
21 Mar 2004
Hoj
Nyligen såld Suzuki sv 1000s
Fick min undertail efter 3 dagar :tummenupp
Rätt pris och rätt grejjer..

rougie

Smile you just got fucked 4 life!
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
1000RR Repsol Replica
Freppa skrev:
Riktigt trevliga pöjkar att ha att göra med. Bjuder på drickbart kaffe också när man hälsar på.
/Freppa

Kaffe är gott och ska avnjutas minst 10ggr per dag, trist bara att vissa taxi chaufförer inte kan köra så man får övergå till whiskey för att dränka sina sorger. :fyllisar

ChristianS

www.bikedesign.se
Gick med
20 Feb 2004
Hoj
Hornet
Freppa skrev:

/Freppa

Man tackar! Trevligt att du kunde komma förbi Freppa! Får passa på att önska dig lycka till med din nya gixxer också. :tummenupp

Zeb:

Visst har du rätt att det ska gå snabbare men ibland går det långsamt, vilket du fick erfara och en del andra kunder. Vi jobbar så fort vi kan men då det är högsäsong och vissa leverantörer jobbar under tryck, kan de inte leverera så snabbt som vi alltid vill. Att du fick fel kåpglas, det var helt enkelt en miss av oss, som vi också snabbt rättade till och ersatte.

Vi ber om ursäkt att du fick vänta och att fel glas levererades till dig.

Du fick återbetalt 630Kr.

1. Frakt -130.- för lång leveranstid.
2. -200.- som vi fakturerade fel.
3. -300.- för att du fick fel glas.

Totalt: 630.- varav 430.- som ersättning för besvären.

:)

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Att ni rättar till det i efterhand är jättebra men att ni gjorde fel från början har i sin tur gjort att många av dom jag åker med inte kommer handla av er.

Jag klankar inte, se det som konstruktiv kritik. Sån får man ta om man gör nått fel.

PS. Skulle jag köra hynda... :tungan DS.

//jaG

ChristianS skrev:
Man tackar! Trevligt att du kunde komma förbi Freppa! Får passa på att önska dig lycka till med din nya gixxer också. :tummenupp

Zeb:

Visst har du rätt att det ska gå snabbare men ibland går det långsamt, vilket du fick erfara och en del andra kunder. Vi jobbar så fort vi kan men då det är högsäsong och vissa leverantörer jobbar under tryck, kan de inte leverera så snabbt som vi alltid vill. Att du fick fel kåpglas, det var helt enkelt en miss av oss, som vi också snabbt rättade till och ersatte.

Vi ber om ursäkt att du fick vänta och att fel glas levererades till dig.

Du fick återbetalt 630Kr.

1. Frakt -130.- för lång leveranstid.
2. -200.- som vi fakturerade fel.
3. -300.- för att du fick fel glas.

Totalt: 630.- varav 430.- som ersättning för besvären.

:)

Ahlstrom

Gick med
21 May 2003
Hoj
ZXR750J
Zeb_Macahan skrev:
Jag klankar inte, se det som konstruktiv kritik. Sån får man ta om man gör nått fel.

Var är den konstruktiva kritiken? :confused:
Kan inte uppfatta dina inlägg annat än att du klankar ner på Bike design. Företag ska ha ris när de gör något dåligt men även ros när de gör något bra!Hade du varit seriös hade du även skrivit om den generösa rabatten du fick! Grabbarna försökte rätta till sitt misstag. Det ska de ha all heder för! :tummenupp

sandstream

Guest
Zeb_Macahan: Please, skriv dina inlägg efter citeringen och inte före :7peta :)

mvh
Citat/Quote-polisen

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Ahlstrom skrev:
Var är den konstruktiva kritiken? :confused:
Kan inte uppfatta dina inlägg annat än att du klankar ner på Bike design. Företag ska ha ris när de gör något dåligt men även ros när de gör något bra!Hade du varit seriös hade du även skrivit om den generösa rabatten du fick! Grabbarna försökte rätta till sitt misstag. Det ska de ha all heder för! :tummenupp

Jag har inte köpt nått, jag återberättar en historia en polare har råkat ut för. Rabatterna skrev ju bikedesign själva ut.

All kritik som återberättas är ju konstruktiv, för att firman i fråga har chansen att rätta till sina misstag och sedan skärpa sig till nästa gång. Hade inte kritiken kommit fram så hade dom inte vetat om det. Kalla det upplevelse om du inte vill kalla det kritik.

För er som inte läste det: Jag uppskattar den kompensation Bikedesign gav polaren för problemen, men problemet försvinner inte för det!

Ang text före citatet: Jag har skrivit så sedan våren 2002 och kommer förmodligen inte ändra på mig för att du skriver det... isåfall kommer du få traggla det länge, för jag är glömsk och går gärna i invanda mönster. :tungan

//jaG

Ahlstrom

Gick med
21 May 2003
Hoj
ZXR750J
Zeb_Macahan skrev:
All kritik som återberättas är ju konstruktiv, för att firman i fråga har chansen att rätta till sina misstag och sedan skärpa sig till nästa gång. Hade inte kritiken kommit fram så hade dom inte vetat om det. Kalla det upplevelse om du inte vill kalla det kritik.
//jaG

Nej all kritik är inte konstruktiv, den kan vara destruktiv! BD måste ha varit medvetna om att de gjorde ett misstag och försökt rätta till det så gott som möjligt, för annars hade de väl inte lämnat någon rabatt?! De gjorde vad de kunde göra i detta fall.

Slutligen, jag kallar det inte ens en upplevelse. Du råkade ju inte ut för det.. Utan en kompis! Men om du nu orkar påstå att det var en upplevelse, så varför skrev du inte då att du uppskattade kompensationen? För i så fall är ju det en upplevelse.

Men alla kan ju inte vara nöjda med allt.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Ahlstrom skrev:
så varför skrev du inte då att du uppskattade kompensationen? För i så fall är ju det en upplevelse.

Men alla kan ju inte vara nöjda med allt.

Jag citerar mig själv: "Att ni rättar till det i efterhand är jättebra"

Och dom som inte är nöjda har samma rätt att uttrycka det som dom som är nöjda. Fritt samhälle. Like it or not

Ännu en gång: Att ni rättade till det med rabatter är jättebra

//jaG

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...