Rekord?

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Tittade på Discovery för några dar sen och då va det Extreme machines och det handlade om fart.
Ett av inslagen va om en kille som åkte på en ombyggd Kawa 900cc som gav 190hk om jag minns rätt och 340 hk med gas..han jagade "rekord gränsen" 320 blås...

Men då tänker jag iallafall så här..antingen va det här programet väldigt gammalt eller så har han ingen koll på vad som händer i världen..ja menar det finns busas med 400hk i sverige som verkar ligga över 300 varanan dag(lite överdrivet)

Verkar det här inte liiite konstigt iallafall..sen har ju busas lite större motorer...

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Jocke W skrev:
Tittade på Discovery för några dar sen och då va det Extreme machines och det handlade om fart.
Ett av inslagen va om en kille som åkte på en ombyggd Kawa 900cc som gav 190hk om jag minns rätt och 340 hk med gas..han jagade "rekord gränsen" 320 blås...

Men då tänker jag iallafall så här..antingen va det här programet väldigt gammalt eller så har han ingen koll på vad som händer i världen..ja menar det finns busas med 400hk i sverige som verkar ligga över 300 varanan dag(lite överdrivet)

Verkar det här inte liiite konstigt iallafall..sen har ju busas lite större motorer...
Kanske var nån speciell klass eller nåt?

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...