opps heheh det e blinkers relä.Har satt på led blinker och dom blinkar snabbare än normalt så det e bara att byta relä?
Vet ingen vart den sitter på hojen?
Normalt brukar blinkreläet sitta under bakkutsen (bakkåpan) eller ev. i frontkåpan. Skruva loss lite kåpor och slå i gång blinkern och lokalisera var ljudet kommer ifrån eller titta i handbok/manual. Alternativt: titta i microfiche här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=182376
Ersätt orginalreläet med ett blinkersrelä från biltema. Funkar klockrent.
Artikelnr. 42-143 har jag för mig att det är.
Äh, snordyr bråte! Motstånd köper man på Elfa för 12-13kr/st!Hmm..... hur som helst så behöver du nog bara montera motstånd till LED blinkers ,finns tex hos S-racing
¨¨¨Äh, snordyr bråte! Motstånd köper man på Elfa för 12-13kr/st!
Jag är ganska säker på att blinkersrelät sitter bredvid säkringsboxen bredvid vänstra air ducten!
Då behöver det inte heller bytasPå nyare hojar hörs ej reläet, det är digitalt eller vad f-n det nu heter...
Om det är det som sitter på air ductsen så räcker det att du vrider styret åt sidan¨¨¨
ok tack för infon.ska kolla på biltema idag.Polisen var gnällig för blinkersena så det e bästa att byta det.Vad krävs för att komma åt relä bytet?
Om det är det som sitter på air ductsen så räcker det att du vrider styret åt sidan
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|