Reptiler

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Hejsan hoppsan alla som är intresserade av reptiler.

Jag vet inte om man får göra lite reklam för anndra forum här. Men jag tar min chans och berättar att det finns ett forum för reptil intresserade på www.repter.com
Det är en sida med skötselråd och lite annat smått och gott när det gäller reptiler. Tyvärr går det lite segt med forumet och få dit folk än så länge. Så därför undrar jag om det är folk här som är intresserade av reptiler och kanske vill ha svar på vissa frågor eller bara diskutera med likasinnade.
Självklart behöver man inte bara diskutera reptiler eftersom det finns en avdelning för "Allmänt snack" där man kan prata om lite vad som helst.
Hoppas någon kommer det och tycker det är intressant.

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Neh det kan jag inte påstå... Som du kanske såg går det lite segt med det.
Hur kång tid tog det för dig att få fart på det här forumet?
Kanske får PM'a med dig lite angående tips och sådant där =).

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
nae.. pma inte mig.. lol. Jag har inget å säga. Gör bara sidan din bra och lätt använd. Kan ju säga såhär nu, ditt forum suger bulle. Byt genast.

jockesoft

Why you little...
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
Kawasaki Z750-08 (Orange såklart :P)
Det lär ju nog oxå vara så att det finns lite fler hojintresserade människor i detta avlånga land, än vad det finns reptilintresserade, så lär nog krävas lite jobb med att locka dit folk. Lycka till. :tummenupp

/Jocke

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Jag vet att det inte precis är det bästa. Men det var lite panik artat när jag höll på och leta efter ett. Sedan har jag inte precis den kunskapen för att kunna omforma det till vad jag och anndra tycker är lätt användligt...

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
jockesoft skrev:
Det lär ju nog oxå vara så att det finns lite fler hojintresserade människor i detta avlånga land, än vad det finns reptilintresserade, så lär nog krävas lite jobb med att locka dit folk. Lycka till. :tummenupp

/Jocke

Jo det är klart. Men vad jag såg i en tidigare tråd här om husdjur såg det ut att vara förvånansvärt många som hade ormar och ödlor.
Så jag trodde ju förståss att det skulle finnas lite intresse för ett sådant forum. Men det ser det inte ut att göra. Visserligen har jag inte gjort mycket PR för forumet heller. Så förhoppningsvis kanske det kommer igång så småning om. Detta är ju bara en första version av forumet, sedan ska jag ju så klart försöka lära mig att göra om det, och kanske skaffa ett lite mer avancerat forum.

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Jag kan öppna upp en på hemsidan. "Hur man behandlar orm fobi: Sug tag i en stor kungsboa och håll i den så länge du kan/årkar utan att skita på dej. Återupprepa detta tills du kan hålla i ormen utan någon som helst rädsla"
:)

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Jag har kikat på en del asp forum som kostar gratis, och dem ser bra mycket bättre ut en det jag har nu. Så det skulle ju kunna vara ett alternativ. Då bör det bli bra mycket snyggare, och bra mycket mer lättarbetat. Ska kika på det nu när jag är ledig. Sista dagen så är jag ledig hela tre dagar nu! WOW!

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Hinkas skrev:
Jag kan öppna upp en på hemsidan. "Hur man behandlar orm fobi: Sug tag i en stor kungsboa och håll i den så länge du kan/årkar utan att skita på dej. Återupprepa detta tills du kan hålla i ormen utan någon som helst rädsla"
:)

Å fy fan, vårda språket.

Jag vågar inte ens gå i närheten av en vanlig svensk snok.

(reptilen som krälar på marken alltså)

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Är du en sådan som lyfter på benen när det är ormar på tv alltså?
Så var morfar också, men när jag började ha ormar hemma så slutade han med det... Efter ett tag :)

Loader

Nu går vi mot ljusare tider
Gick med
1 Jun 2003
Hoj
Bülldog
Bu :crash

Jenna.jpg

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Här kommer en fin Kungspython som är "stripad" utan break. En sådan går på 3.400:- och en sådan vill jag ha mer än allt annat!

Bifogat

• msb0.jpg
    msb0.jpg
    6.9 KB · Visningar: 52
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand