Return of the Zombies

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Jag och polaren(på BMW R850) tog värsta turen idag, körde från uddevalla där jag e på midsommarbesk till Lysekil. Väl i lysekil så stördes friden med lite härligt stånkemuller. Vi tog en pizza på ett av "inneställena" Kan det hetat sjökanten, där var andra trevliga människor, bland annat de tre killarna som frågade vad tjejen som serverade kostade att hyra....de var skapigt dragna :tungan
Sedan kom vi på att Lysekil sög så vi körde vidare och det blev en sväng mot dragsmark, visst inte en människa. Så vi åkte vidare mot hafstens camping, där skulle min kollega husera, dock hade hon bytt mobilnummer och gick inte att nå :fatta!
Så det var bara att svepa en 88an och spana på brudar som gällde(fyyy faaan vilka brudar vi såg!!). Sen kom en raggarbil som såg ut att vara jönssonligans gamla avlagda. Då fick vi nog av campinglivet och drog vidare hem mot uddevalla, då kom polaren på att man kan ju köra från rotvik mot skredsvik och sedan ta mot uddevalla!!!! Den vägen är GULD!!!!!! Har ni inte testat den gör DET!!! Sedan kommer man till udevalla, grymt pilsnersugen men nån djävla Zombie har varit och käkat upp alla människor, alt har de blivit abducted. För det är inte en människa på stan, inte ett ställe är öppet och jag e så in i helvete partysugen :gnissla
vad skall man göra :confused:
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Pettan skrev:
Kolla på sallad fingers?

Jag har inte läst nånting i den här tråden men jag var som ändå tvungen att påpeka att salad fingers är värdelös smörja och att den som gjort flasharna borde få en smäll. Inte en fet smäll iofs men iallafall en liten smäll så att han vet att han ska ge fan i att göra fler.
 

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
flugan skrev:
Ja, tamejfan. Å sluta whina om brewdarna. Hellre åka Jönsonligans raggarbil än att fläijmbäijta i Lüsekiiil med 88:an i en BMW.
Det var ingen bil.....det var en BMW båge som polaren har... :D
Pizzaracer e inget att ha...polaren fällde en kommentar och jag tänkte hör de den så kommer vi få så mycket stryk så att vi nog inte kommer se morgondagen :näsblod sedan åkte vi.
Kvällen i Uddevalla får jag säga var den lugnaste jag sett nån gång, vi klämde några pils, gick ner på stan för att kolla om vi såg några människor....de enda vi såg var några skitungar och min morsa som kom med bussen som hon varit på tur med, fyyyy faaaan säger jag bara...den enda kvinnan som man ser på stan är en morsa, då e det illa!!!!!
Tur man inte bor här!!!!!
 

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
NoPinky skrev:
Åk mera hoj...
Jo men jag klämde ca 20mil på 660n och mer pallar man inte. Kände njurarna skramlandes nerfallna i botten av magen...
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Nej men va fan. Du borde verkligen veta att man inte åker till Uddevalla under midsommarhelgen, Lysekil under högsommaren är för sommargäster av den mest motbjudande sorten och hade du kikat lite åt sidorna när du var ut till Dragsmark hade du sett många av dina gamla skolkamrater sitta i trädgårdarna och dricka snaps.

Annars hade du ju kunnat dansa runt midsommarstången vid bygdegården.... men inte till Uddevalla på midsommarhelgen!!
 
Last edited:

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Chrille skrev:
Nej men va fan. Du borde verkligen veta att man inte åker till Uddevalla udner midsommarhelgen, Lysekil under högsommaren är för sommargäster av den mest motbjudande sorten och hade du kikat lite åt sidorna när du var ut till Dragsmark hade du sett många av dina gamla skolkamrater sitta i trädgårdarna och dricka snaps.

Annars hade du ju kunnat dansa runt midsommarstången vi bygdegården.... men inte till Uddevalla på midsommarhelgen!!
Näää, jag vet. Det var en miss av det större måttet....
jag o vidde, snacka på att våldgästa några vänner under hojturen men vi hoppade det, så midsommar vart toklugn :näsblod
Förresten, var du vid dragsmarks bygdegård? För vi puttrade förbi den vid 16 tiden...

//M
 

Zergh

Mmpfs... Bytte avatar igen =)
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Zergh...
Hoj
På jakt efter en ny Ducce, Cr250n är kvar.
Dra i ballen som oss normala mäniskor så skall det nog ordna sej :3freak
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Mingves skrev:
Näää, jag vet. Det var en miss av det större måttet....
jag o vidde, snacka på att våldgästa några vänner under hojturen men vi hoppade det, så midsommar vart toklugn :näsblod
Förresten, var du vid dragsmarks bygdegård? För vi puttrade förbi den vid 16 tiden...

//M

Jag är gammal men eftersom jag inte har några kottar så slipper jag iaf gå till bygdegården :) Nä, jag firade i värmland i år :fyllisar
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top