Kom på för några dagar sen att jag skulle damma av ett gammalt pc-spel, nämligen Road-Rash och köra lite. Timmarna senare var spelet varvat ännu en gång, och nu tänkte jag göra en tråd där vi snackar häftiga mc-spel. Någon som vet om det finns någon nyare verision av Road-Rash som är bra? Eller något annat liknande mc spel?
Var somsagt inte gammal första gången jag lirade Road-Rash och det var nog detta spel som lade grunden till mitt mc intresse. Tyckte att fränast var videorna som spelades upp mellan man klarat en bana eller krashat osv. Har lagt upp några av filmerna på sporthojs ftp:en och visst fasiken är dom lika bra än idag.
Här följer några fräna bilder ifrån spelet:
Och sen några små filmer högerklicka ladda hem:
Innan racet
Busted filmer, häftiga snutar
backluckan
På släp
Skjuta
När man kommer till ny level
Level 1
Loser
Backapå
Ljuddämpare
haha
Winner
coola brudar
Crash
Såhär kan det nästan gå till i verkligheten
Filmen efter man klarat spelet
Finalwin
Man kanske måste ha spelat spelet för att tycka filmerna är häftiga. Jag tycker att det är bland dom fränaste filmerna som finns, detta beror säkert på att det var dom första jag såg. Sedan vad heter den vita hojjen som är med i vissa filmer? Den enligt mitt tycke snyggaste hojjen som finns.
Mvh Bosse
Var somsagt inte gammal första gången jag lirade Road-Rash och det var nog detta spel som lade grunden till mitt mc intresse. Tyckte att fränast var videorna som spelades upp mellan man klarat en bana eller krashat osv. Har lagt upp några av filmerna på sporthojs ftp:en och visst fasiken är dom lika bra än idag.
Här följer några fräna bilder ifrån spelet:
Och sen några små filmer högerklicka ladda hem:
Innan racet
Busted filmer, häftiga snutar
backluckan
På släp
Skjuta
När man kommer till ny level
Level 1
Loser
Backapå
Ljuddämpare
haha
Winner
coola brudar
Crash
Såhär kan det nästan gå till i verkligheten
Filmen efter man klarat spelet
Finalwin
Man kanske måste ha spelat spelet för att tycka filmerna är häftiga. Jag tycker att det är bland dom fränaste filmerna som finns, detta beror säkert på att det var dom första jag såg. Sedan vad heter den vita hojjen som är med i vissa filmer? Den enligt mitt tycke snyggaste hojjen som finns.
Mvh Bosse
Last edited: