Flodis
Overtaker
Ja, vilket är igentligen roligast?
Fördelar respektive nackdelar tack
Fördelar respektive nackdelar tack
kajlyl skrev:alla lär ju svara det de själva äger (man har ju trotts allt valt det)...
Så jag får väl säga Road! det är skönare tycker jag.. man kör ju ändå nästan aldrig utanför asfalten..
KawaF3771 skrev:Köp båda!
Cross = Skitkul på allt förutom vägar
Road = Skitkul på vägen
Flodis skrev:Ja, vilket är igentligen roligast?
Fördelar respektive nackdelar tack
KawaF3771 skrev:Köp båda!
Cross = Skitkul på allt förutom vägar
Road = Skitkul på vägen
Nisse Järnet skrev:Cross = Skitkul överallt
Road = Skitkul på vägen
Så ska de va... [/QUOTE
nee, road är roligare på väg... mycke roligare
Flodis skrev:Lite roligare KANSKE, tycker jag iaf....iof har jag bara en GT, två st RD:s och en TZR att jämföra DT:n mot men ändåNisse Järnet skrev:Cross = Skitkul överallt
Road = Skitkul på vägen
Så ska de va... [/QUOTE
nee, road är roligare på väg... mycke roligare
SkorvKalle skrev:Ja får väl vara den enda som säger emot sej själv.. jag hade en crossmoppe.. tyckte det var jävligt kul.. men bestämde mej för att när ja skulle köpa lätt mc så skulle det självklart vara en racing hoj. Men nu när ja har kört lite så tycker ja inte det är speciellt roligt.. blir ju sugen o dra o lägga en fet burn på gräset o köra lite mer terräng.. sen kan man ha jävligt kul på asfalten oxå med en offroadare.. lättare att trixa med o sånt.
Men jag tänker inte byta till en offroad.. ska ja ha en offroad så ska man isf ha en kawwa kdx, men de är så sällsynta så de blir svårt att hitta en sån.. särskilt nere i skåne.. här finns inga beg. hojar nästan kawwa KDX är iaf den snyggaste enligt mej..
nä, dom bygger motardbana här nere i trakterna så isåfall ska ja sälja min hoj o satsa seriösare på riktig motardrejs..
Olle skrev:fet burn på gräset?
prova burna på asfalt, skoj som fan
SkorvKalle skrev:Ja får väl vara den enda som säger emot sej själv.. jag hade en crossmoppe.. tyckte det var jävligt kul.. men bestämde mej för att när ja skulle köpa lätt mc så skulle det självklart vara en racing hoj. Men nu när ja har kört lite så tycker ja inte det är speciellt roligt.. blir ju sugen o dra o lägga en fet burn på gräset o köra lite mer terräng.. sen kan man ha jävligt kul på asfalten oxå med en offroadare.. lättare att trixa med o sånt.
Men jag tänker inte byta till en offroad.. ska ja ha en offroad så ska man isf ha en kawwa kdx, men de är så sällsynta så de blir svårt att hitta en sån.. särskilt nere i skåne.. här finns inga beg. hojar nästan kawwa KDX är iaf den snyggaste enligt mej..
nä, dom bygger motardbana här nere i trakterna så isåfall ska ja sälja min hoj o satsa seriösare på riktig motardrejs..
Poffer skrev:Tror inte att du blir besviken om du köper crm!!!! Tycker den e skitskön!
Hammet skrev:det e ju tråkigt för att du kör strypt
blir 10ggr roligare med det drygt dubbla i hojen
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |