Roadracing 2005

#47 ss600

Marcus Lindström
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar..
Vilka härifrån kommer att börja att köra tävling nästa säsong..
Det vore kul med lite fler norrläningar på tävlings banorna.
Om det finns några som är sugna,men som behöver hjälp att komma i gång så hör gärna av er så kan jag ge lite tips och goda råd.
/ marcus lindström #47

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Har inga planer på att tävla men osvuret är väl som alltid bäst. Till sommaren hoppas jag på att skrapa ihop många timmar på Mittsverigebanan så får vi sen se vad det leder till.

Skulle det dock anordnas en b-tävling på mittsverigebanan i sommar så är jag inte främmande för att göra bort mig. Sen tror jag att de finns fler med mig som skulle kunna tänka sig ett litet race på hemmaplan för att känna sig för lite.

Men som sagt så hoppas jag på att kunna köra licensträning med NRS i sommar och då får du gärna bli min personliga mentor, förutsatt att du bara ger mig beröm ;)

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
#47 ss600 skrev:
Vilka härifrån kommer att börja att köra tävling nästa säsong..
Det vore kul med lite fler norrläningar på tävlings banorna.
Om det finns några som är sugna,men som behöver hjälp att komma i gång så hör gärna av er så kan jag ge lite tips och goda råd.
/ marcus lindström #47
Jag kanske kör nån rookie1000 tävling nästa år för skojs skull, men jag har inte bestämt mig ännu. Skulle helst vilja köra in mig på nån fler bana, så till 2005 är väl ett av målen att köra lite på någon annan bana också. Inte bara Mittsverigebanan. När det gäller tips och råd så tar jag som vanligt emot dem med största tacksamhet.
/ Kenneth

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Abloy skrev:
Skulle det dock anordnas en b-tävling på mittsverigebanan i sommar så är jag inte främmande för att göra bort mig. Sen tror jag att de finns fler med mig som skulle kunna tänka sig ett litet race på hemmaplan för att känna sig för lite.
Vi får verkligen hoppas att det blir en B-Tävling på Mittsverigebanan i sommar. Skulle vara grymt roligt :) Antar att det så fall är NRS som håller i trådarna. Om B-Tävling skulle komma på tal så får vi väl alla dra vårt strå till stacken och hjälpa till för att den skall bli av. Monitorera NRS hemsida www.n-r-s.se

Last edited:
Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...