Robban Gull rustad för försäsongstest.

Patrese

Team Gull Racing
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Enskede
Hoj
YZ 125
Robban Gull åker på Söndag morgon till Spanien för försäsongs träning på Jerez. Dom nya KTM hojarna skall provas och grabbarna (och tjejen) skall få en försmak av MotoGP preseason.

Stort tack till RoLLERs Däck som har bidragit med huvud skydd. (Arai RX-7 Corsair)



Vi hoppas på att kunna få upp lite mobilbilder från träningen på www.mobilblogg.nu/Rikard

// Rikard Gull-Racing
 

Bifogat

  • Sporthoj.jpg
    Sporthoj.jpg
    78.8 KB · Visningar: 251

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Stort tack till RoLLERs Däck som har bidragit med huvud skydd. (Arai RX-7 Corsair)

Och tack för den fina inramade bilden jag fick! :yoparty
Bytt är bytt och kommer aldrig mer tillbaks!!! :blah

RobbanGull.JPG
 

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Kör hårt, det här kommer att bli såååååååå grymt bra!!! :fetestor_tumme_upp
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Inte många svenska företag som kan stoltsera med att sponsra någon i motoGP-cirkusen :tummenupp Kan inte komma på ett enda annat svenskt bolag faktiskt.
Så tummen upp för roller :tummenupp
Givetvis håller jag tummarna för Robban också, kungligt kört under 2006 och hoppas du håller det tempot och bara ökar :tummenupp
 

ako

Ny medlem
Gick med
20 May 2004
Ort
Örebro
Hoj
Aprilia RSV250, Honda CR500, Gasgas EC300 och EC500, Suzuki GSXR1000
Inte många svenska företag som kan stoltsera med att sponsra någon i motoGP-cirkusen :tummenupp Kan inte komma på ett enda annat svenskt bolag faktiskt.


Håller med, och lycka till!

Offkeff: Öhlins! (visserligen ägt av yamaha) och SKF har i vartfall sponsrat Aprilia tidigare (kanske fortfarande?).
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Håller med, och lycka till!

Offkeff: Öhlins! (visserligen ägt av yamaha) och SKF har i vartfall sponsrat Aprilia tidigare (kanske fortfarande?).

Öhlins ska inte sponsra något team i motoGP enligt uppgift, varken med dämpare eller pengar. Möjligtvis med en del support.
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Inte många svenska företag som kan stoltsera med att sponsra någon i motoGP-cirkusen :tummenupp Kan inte komma på ett enda annat svenskt bolag faktiskt.
Så tummen upp för roller :tummenupp
Givetvis håller jag tummarna för Robban också, kungligt kört under 2006 och hoppas du håller det tempot och bara ökar :tummenupp

Tack för dom orden det värmer såklart :) Jag tror Robban e lika glad för hjälmen som jag är över att sponsra honom och Wille Schenning.

Det ska bli grimt spännande att följa grabbarna 2007.

Ett megastort lycka till!!!

Öhlins ska inte sponsra något team i motoGP enligt uppgift, varken med dämpare eller pengar. Möjligtvis med en del support.

Det sista jag hörde när jag pratade med Öhlins var att dom inte sponsrar nån med varken material eller support. En Öhlinstekniker kostade 5.000.000:- (om det inte va mer) för en säsong. Och dämparna fick Rossi snällt betala för som alla andra. :D Hyffsat starkt varumärke. :näsblod

Var ligger det där RoLLERs Däck egentligen?

Hittar du till jobbet nästa måndag eller ska jag ringa en taxi?
 
Last edited:

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Och tack för den fina inramade bilden jag fick! :yoparty
Bytt är bytt och kommer aldrig mer tillbaks!!! :blah

Han var söt som attan också, han lär inte bara vinna alla tävlingar, han kommer säkert vinna alla flickornas hjärtan dessutom.
 

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Robban blev också utsedd till årets klubbmästare i LMS RR! Grattis!
 

Anders G

RR Team Gull
Gick med
13 Jul 2003
Ort
STHLM
Hoj
Många
Inte många svenska företag som kan stoltsera med att sponsra någon i motoGP-cirkusen :tummenupp Kan inte komma på ett enda annat svenskt bolag faktiskt.
Så tummen upp för roller :tummenupp
Givetvis håller jag tummarna för Robban också, kungligt kört under 2006 och hoppas du håller det tempot och bara ökar :tummenupp

Hur saker och ting än går så har/haft vi jäkligt roligt. och ska aldrig glömma såna som t.e.x Torkel m.fl som va en av våra första sponsorer att hjälpa till på vägen. Sitter själv i Spanien nu och håller på att ta rätt på saker efter min pappa som gick bort för 3 veckor sedan :( Mycket tankar som far genom huvudet när något sånt här händer, Min Pappa var också en mc-dyrkare under sitt liv och mycket racing har det varit under uppväxten, en sak som han lärde mig tidigt var att det måste vara kul för att nå resultat och jag tror att det är det Robbans framgångar bottnar i. Hämtar Robban på flygplatsen imorgon fm och vidare ner till Jerez. hade det gott och va rädda om varann...

// Anders
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Beklagar eran sorg efter din pappa och Robbans farfar :(

Önskar er ett stort lycka till! Pappa/farfar kikar säkerligen ner på er och har koll på att Robban vinner allt! :tummenupp



Hur saker och ting än går så har/haft vi jäkligt roligt. och ska aldrig glömma såna som t.e.x Torkel m.fl som va en av våra första sponsorer att hjälpa till på vägen. Sitter själv i Spanien nu och håller på att ta rätt på saker efter min pappa som gick bort för 3 veckor sedan :( Mycket tankar som far genom huvudet när något sånt här händer, Min Pappa var också en mc-dyrkare under sitt liv och mycket racing har det varit under uppväxten, en sak som han lärde mig tidigt var att det måste vara kul för att nå resultat och jag tror att det är det Robbans framgångar bottnar i. Hämtar Robban på flygplatsen imorgon fm och vidare ner till Jerez. hade det gott och va rädda om varann...

// Anders
 
Nyheter
Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Top