Robinson...vilken fars!!

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Kikade på första avsnittet av Robinson på tv4.se nyss...

Vilket skämt!! vilka jävla deltagare! & musiken har dom snott rakt av från The Dark Knight...

Ärligt talat, kan dom inte komma på något bättre än att damma av detta gamla jävla mobbingprogram....:huvet

Vad tycker panelen?

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Tycker det va lite kul vinkling med att skicka dom till träsket! Inte bara ligga å sola på den fina stranden :)

zopilote

I minoritet
Gick med
19 Jan 2004
Hoj
2021 Moto Guzzi V7, 2017 Vespa GTS300
Jag orkade 10 minuter på det första programmet, sedan kom jag på varför jag inte tittade på det sist det gick på tv :3freak

Dominator-Rocks

Guest
Jag kollar inte, blir man upprörd och tycker det är B så gör man nog bäst i att göra likadant som jag.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Deltagarna har tydligen haft ett rent helvete. Syrran jobbar med att bygga och fixa åt strix. Hon och 7-8 andra har byggt hela örådet och alla tävlingar, statyetter, mm. Hon är nere nu och bygger nästa års Robinson.

De hade förväntat sig att hamna på en palmstrand och endast ha det lite fisigt med mat men å så fel de hade.

Lite kul at se då syrran varit med och byggt men annars ogillar Jag intrigprogram. Sånt skit får man nog av i verkliga livet tycker jag.

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Deltagarna har tydligen haft ett rent helvete. Syrran jobbar med att bygga och fixa åt strix. Hon och 7-8 andra har byggt hela örådet och alla tävlingar, statyetter, mm. Hon är nere nu och bygger nästa års Robinson.

De hade förväntat sig att hamna på en palmstrand och endast ha det lite fisigt med mat men å så fel de hade.

Lite kul at se då syrran varit med och byggt men annars ogillar Jag intrigprogram. Sånt skit får man nog av i verkliga livet tycker jag.

Det fyller sin funktion. Folk gillar att titta på andra som har det djävligare än de själva.

Biltmore

Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Vad var meningen med att halshugga den söta geccoödlan?
"Åhh kolla...en ödla....flytta på er jag halshugger den..."
Okej...& sen gjorde hon vad med den stackars ödlan? :3freak

OK, visst det ÄR tuffare än i dom gamla programmen, men summan av kardemumman är exakt samma sak som tidigare, ett gäng besserwissers som ska försöka ta ledarposition & visa vem som kan & vet bäst...& så plankan....& öråd....& så vidare....

Kom med nått nytt!!

SPORT-R1

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2008
Hoj
Köpes GSXR 1000 eller CBR 1000
Jag orkade 10 minuter på det första programmet, sedan kom jag på varför jag inte tittade på det sist det gick på tv :3freak

Samma här, tittade i kanske 10-15 minuter.
Deltagarna kom till en öde hydda där en av deltagarna tyckte det var väldigt öde på Ö'n.

Vad hade hon förväntat sig, Willys och Siba 200 meter därifrån ?

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan

Men hon va ju inte direkt vassaste kniven i lådan :gnissla "titta ett hus! vi passar på att riva det innan nån annan kommer" :huvet

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Jag håller med om det flesta av klagomålen som nämns här, men av någon anledning ser jag ändå något slags nöje i att titta på det. :va

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
QUOTE]

Håller med!

De kunde väl låtit bli sådana djur.

Insekter och råttor borde de livnära sig på och en o annan fisk.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Jag antar att det är ett socialt expriment. Intressant men relativt uttjatat.

Biltmore

Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Visst finns det en viss underhållning i skiten...mest gruppdynamiken.
Kärringen med hatt som halshögg den stackars ödlan & tyckte det var smart att riva ett befintligt hus, borde åka hem till skinnsoffan i radhuset så fort det går....

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag antar att det är ett socialt expriment. Intressant men relativt uttjatat.

Du kanske vet om det stämmer att dom blir servade av kamerateam osv. med käk och grejer när kameran är av?
Det ryktades om det förut iaf, och det skulle definitivt inte förvåna mig om det är så.

Biltmore

Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Tror dom har stylister också, för dom ser jävligt groomade ut för att bo i ett träsk....jag menar, kan man kamma sig med en machete? eller med en ödla?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Du kanske vet om det stämmer att dom blir servade av kamerateam osv. med käk och grejer när kameran är av?
Det ryktades om det förut iaf, och det skulle definitivt inte förvåna mig om det är så.

Nä det stämmer inte alls. de hade inte fått ett skit att äta alls de första 2 veckorna tydligen. Vet inte om årets R är tuffare än andra år men det var tydligen ett helvete.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Som familjefar då kroglivet är över så är det faktiskt underhållande att kolla på.
Har inte sett särskilt mycket av det tidigare år (var inte hemma på lördagskvällar förr) men det verkar klart tuffare för deltagarna i år.

Sitter och kollar just nu och norrlänningen försökte hugga en till ödla men hittade den inte... jäkla planta!

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC