fan är jag inte lite tooo old ( nä för den blom som mc-budet känner han är alltid full )
Dåså, åtminsione fyra motard piloter från Örebro bokade och klara... Hempa, Marcus, Jimmy och jag hänger med på skutan
Vet att Breitfeld och en till nereifrån Borås åxå är med, så ni som funderar på att åka slutar genast med det och bokar istället
Ja grabbar o tjejer, eftersom vi är riktiga hälsomänniskor så tänkte jag styra upp lite morgongympa följt av lite hårdare träning med bl.a. "idioten" på schemat. Sen ska vi bara äta alger direkt uppfiskade från östersjön. Ingen alkohol accepteras under hela resan!
Anmälan sker per PM till mig, men skynda för det är ett begränsat antal eftertraktade platser!
Själv måste jag med Jobbet på Mc-mässa i Italien...*suckar jättetungt*
Kul!!
Jag och Linus ska dit!!!
Var på mässan ska du jobba??
/issi
Ja grabbar o tjejer, eftersom vi är riktiga hälsomänniskor så tänkte jag styra upp lite morgongympa följt av lite hårdare träning med bl.a. "idioten" på schemat. Sen ska vi bara äta alger direkt uppfiskade från östersjön. Ingen alkohol accepteras under hela resan!
Anmälan sker per PM till mig, men skynda för det är ett begränsat antal eftertraktade platser!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|