Rockbåt / Motardgrogg 10-11 nov

BORG

B-BRAIN
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
CRF450
Nu var de dags igen för en eller flera motardgroggar på bandit rockbåten 10-11 november. Ju fler desto roligare :yoparty

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
fan är jag inte lite tooo old ( nä för den blom som mc-budet känner han är alltid full :D )

Jånte

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2006
Hoj
Masturbike
fan är jag inte lite tooo old ( nä för den blom som mc-budet känner han är alltid full :D )

Ähhhh, kom loss nu Blom!! Du e fanken inte äldre än vad jag är :D
Jag kan tänka mig att ta en tur med fyllbåten så häng med nu gott folk så går vi till sjös å krökar till :öl
Att det sen är rock´n´roll tema gör ju det hela ännu bättre :Rockbanan

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Funderar på att hänga med. :Rockbanan

Ju fler desto roligare så, nån mer? :)

Jånte

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2006
Hoj
Masturbike
Dåså, åtminsione fyra motard piloter från Örebro bokade och klara... Hempa, Marcus, Jimmy och jag hänger med på skutan :Rockbanan :fyllisar

Vet att Breitfeld och en till nereifrån Borås åxå är med, så ni som funderar på att åka slutar genast med det och bokar istället :D

BORG

B-BRAIN
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
CRF450
Dåså, åtminsione fyra motard piloter från Örebro bokade och klara... Hempa, Marcus, Jimmy och jag hänger med på skutan :Rockbanan :fyllisar

Vet att Breitfeld och en till nereifrån Borås åxå är med, så ni som funderar på att åka slutar genast med det och bokar istället :D

De e bra :tummenupp Vi är 16 pers här från sthlms området som åker inte bara motardpiloter men med majoritet... :tuttar :yoparty :cpparty :öl :fyllisar

BORG

B-BRAIN
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
CRF450
Lyfter lite....

De e inte långt kvar nu.... Börjar redan få bakisångest :va :hoppa :dricka :öl

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
Nu är det bara att bärja träna på att supa så man är i elitform till det är dags att fara!!!:tummenupp :fyllisar

Jånte

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2006
Hoj
Masturbike
Var ute och tränade i onsdags :dricka , känndes bra och bakfyllan blev inte att förakta den heller :D
Blir allatiders med en tur på böljan, coolt att Mustasch lirar :yoparty

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Ja grabbar o tjejer, eftersom vi är riktiga hälsomänniskor så tänkte jag styra upp lite morgongympa följt av lite hårdare träning med bl.a. "idioten" på schemat. Sen ska vi bara äta alger direkt uppfiskade från östersjön. Ingen alkohol accepteras under hela resan!

Anmälan sker per PM till mig, men skynda för det är ett begränsat antal eftertraktade platser!

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
Det blir kölhalning för dig grabben så får du käka alger en 2-3 varv runt skrovet när såna ideer dyker upp!!!:gnissla
SPRIT är det som gäller och kanske en räkmacka runt 5 tiden på morgonen sen SPRIT igen! :yoparty förstått??!?!:yoparty

//Mcbudet

Ja grabbar o tjejer, eftersom vi är riktiga hälsomänniskor så tänkte jag styra upp lite morgongympa följt av lite hårdare träning med bl.a. "idioten" på schemat. Sen ska vi bara äta alger direkt uppfiskade från östersjön. Ingen alkohol accepteras under hela resan!

Anmälan sker per PM till mig, men skynda för det är ett begränsat antal eftertraktade platser!

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Förbeenat.:huvet Det hade varit skoj att få se alla elitipiloter kasta förnuftet för en stund, köra snygga "moves" alá motardsladd på dansgolvet :rullandeu, stöta på fina cheyer genom att berätta hur jädra gött å bra det e med sängvä...däckvärmare. Ska McBudet med så kan ni glömma det där med att stajla med benbrott och ärr...där e han banne mig dopad :kryckor

Själv måste jag med Jobbet på Mc-mässa i Italien...*suckar jättetungt* :tungan

Last edited:

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Kul!!

Jag och Linus ska dit!!!
Var på mässan ska du jobba??

/issi

Ska "jobba" överallt. Kolla nya produkter, ha möte, träffa Pasi Paanen (designern för KTM Stunt 690), representera Bomber Magazine=dricka öl, vimsa runt på ett seriöst sätt helt enkelt:)
Vet inte hur många dagar vi e där. Förra året var vi hos Ferrari, en sväng till Rimini och San Marino så i år kanske vi nöjer oss med lokala pizzerian...:rolleyes:

BORG

B-BRAIN
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
CRF450

Jo men jag bokade ju en lufmadrass till dig och dina löss som ni får åka på efter färjan och äta era alger och träna yoga. För vad jag vet så är sånna som ni banlysta på färjan. :D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati