oscarborg skrev:2395650Farsan och jag hade en lite diskution idag, så bara på kul, cirka hur fort tror ni att man kan köra med en motorcykel i en normalstor rondell innan det går åt helvete? Och hur fort tror ni "de bästa" kan köra?
oscarborg skrev:2395650Farsan och jag hade en lite diskution idag, så bara på kul, cirka hur fort tror ni att man kan köra med en motorcykel i en normalstor rondell innan det går åt helvete? Och hur fort tror ni "de bästa" kan köra?
runt rondellenillebror skrev:2397203I rondellen (det gröna i mitten) lär det inte gå så jävla bra, men i cirkulationsplatsen kanske det går lite bättre.
Gondala skrev:2397380runt rondellen
oscarborg skrev:motorcykel i en normalstor rondell innan
SuperKnutte skrev:2397903Statoilrondellen vid Stenby i Västerås är halvstor. Där kan man åka ca. 95 Km/h. Kör man lite fortare släpper framhjulet.
Det var innan dom asfalterade om alltså.. Nu har jag åkt 105 Km/h. Än så länge.
Ska testa lite mer nu i veckan tänkte jag.. Med tanke på ny asfalt, bra temperatur, varma däck.. 170 Km/h borde fan funka?
Jag chansar nog. Problemet är ju att jag får ge pungen på 5:an med en sjujävla ansats bara.
Så drygt om det kommer en biljävel när man väl kommer fram sen.
Monobike skrev:2397908Statoil stenbyrondellen i västerås ca 85 på innerfilen innan underlaget blev trasigt (med xr650), målet nu när den precis är omasfalterad och med en smidigare hoj är minst 90. Superknutte klotade när han laddade rejält iaf men jag tror inte han kollade hur fort det gick just då
lol? du hann före... shit 105.. då är det dax o kränga på nya däKcen o tjetta rondell!!!!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|