Rookie 1000 filmen förädlas nu

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Äntligen så har jag allt på min HD, jag har klippt halva filmen och som det ser ut så blir det del 1 & del 2 pga max 50 meg på Katos web hotell, många intressanta och spännande klipp väntar, Camillo gjorde ett stenskott in i Xenos onboard lins så den sprack efter halva loppet, det är fanimej rejsing :rock
Filmen är klar tidigast på Måndag, det tar tid att klippa ifrån 4 olika kameror, nu tar jag en till :öl

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
GSXR1100R skrev:
Äntligen så har jag allt på min HD, jag har klippt halva filmen och som det ser ut så blir det del 1 & del 2 pga max 50 meg på Katos web hotell, många intressanta och spännande klipp väntar, Camillo gjorde ett stenskott in i Xenos onboard lins så den sprack efter halva loppet, det är fanimej rejsing :rock
Filmen är klar tidigast på Måndag, det tar tid att klippa ifrån 4 olika kameror, nu tar jag en till :öl

Du vet att vi väntar...så skippa biran nu så lovar jag att skicka ett flak när du är klar :rock :öl

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Verkar landa på ca: 180 meg :skrämd vem kan hosta så mycket på en bra lina, McB sa nåt men ev kan kanske Ketogan göra ett undantag.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
[Akryl]*Amid skrev:
Å herregud! 180Mb! *snyft* tänk på oss stackare med ADSL. :gråta :gråta
30 minuters film med snabba rörliga mojänger kräver många meg, jag sitter åxå med ADSL, tänk på Jalle & co som sitter med 28.8 ångloksmodem..
det lär ta ända till i höst innan dom har laddat hem rullen, funderar på att släppa rullen högupplöst på CD till självkostnadspris.

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
GSXR1100R skrev:
30 minuters film med snabba rörliga mojänger kräver många meg, jag sitter åxå med ADSL, tänk på Jalle & co som sitter med 28.8 ångloksmodem..
det lär ta ända till i höst innan dom har laddat hem rullen, funderar på att släppa rullen högupplöst på CD till självkostnadspris.
Du vet vem som får det första exet :tummenupp

[Akryl]*Amid

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Cectek Quadrift
GSXR1100R skrev:

Jo, ångstrykjärn är nog jobbiga! ;)
Jajja, blir den för tung får man väl vänta till september :hittatnylägenhetsmiley innan
man laddar hem skiten. (eller köpa den där
beryktade CDn då) :bow

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Filmen är färdigklippt & klar nu, den kommer ev att hostas upp redan på Söndag om allt klaffar, 122 Meg på 22 minuter pjure rejsing & Madness.

Är ni nyfikna :D

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
Säljer du hembrända skivor så är det en given succe....
Det blir ingen komersiell grej, 50 spänn styck & då ingår frakt + emballage och som sagt den kommer att vara gratis att ladda hem, eventuellt öveskott går till Chrilles fälgfond :tummenupp

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Mycket bra id'e!!

Att släppa filmen högupplöst på cd också, detta måste du göra! Kanon, man vill ju ha denna film till dödagar och då man kommer att glo på den i tid och otid så är det finemang med bra bild...

Så släpp den i hyffsad kvalitet på nätet och skicka den till oss (för en peng) som även vill ha lite bättre kvalitet! :tummenupp

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Re: Mycket bra id'e!!

XENOMORF skrev:
Att släppa filmen högupplöst på cd också, detta måste du göra! Kanon, man vill ju ha denna film till dödagar och då man kommer att glo på den i tid och otid så är det finemang med bra bild...

Så släpp den i hyffsad kvalitet på nätet och skicka den till oss (för en peng) som även vill ha lite bättre kvalitet! :tummenupp

122 Meg på nätet och 180 Meg på CD : får nog klippa om hela skiten igen då :(

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Kom igen Mikey, släpp den, släpp den!!!

Jag har dränkt modemet i 5:56 och borstat av teleledningen med stålborste - I´m ready to do some serious downloading. :fakta

Eller också väntar jag tills jag får händerna på fete-180 MEG-crystal-clear-5.1-dolby-surround-multibas-THX-digital-homevideoentartainment-extra-fete-filmen på CD. :skrämd

Skynda!

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...