rookie 1000

drängen

CATCH ME IF YOU CAN
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
954rr crf 450 HM
Tänkte bara kolla runt lite vad top fem åker för tider på Knutstorp.
Åkte 1.10 tid där på rec racet som va där sist. Det var min första gång på den banan och andra gången både på den hojen och bana (r1:a). Körde 1.49 på Anderstorp första gång på bana. Men fan va kul det är:)
Är man hopplöst dålig eller vad säger ni andra där ute som vet hur man åker hoj??
Kul å få höra lite åsikter

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Men top 5 r1000 lär vara långsammare nästa år då det pratas om uppklassningar samt tvångsuppklassningar? :va

stridis nr60

if you cant bet them.hit them harder
Gick med
6 Oct 2005
Hoj
gsxr1000-02-Race,wr 250
Kan du nog glömma. Det dyker upp nån snabb jävel alla år, så tiderna i topp5 brukar hålla samma nivå.

Fast i år har tiderna i R-1000 varit extremt bra sällan dom 4 första i ett rookie race kör under 1.10 på gelleråsen.

Gixxer 1000

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm 690 enduro -15
Samtidigt har det varit större spridning, -05 kvalade man in som siste man på 1,13 nåt på Gåsen, i år låg man väl i mitten med det?( det är jag helt säker på tror jag) dvs. det är både bättre och sämre.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
1.49 på Anderstorp, första gången på bana och 1.10 på Knutstorp andra gången på bana är avgjort godkända tider. De placerar dig iofs bland de absolut sista i ett R1000-lopp men för att vara så tidigt i "karriären" är det bra. Tiderna brukar putsas ganska rejält i början, så du skulle nog inte alls göra bort dig om du ställer upp i R1000. Fast du vinner nog inte ditt första lopp :)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln