Men vi I rookie 1000 får inte vara medGottis skrev:Erkänn det är lite coolt att vi få vara support klass med NSB till Supersport EM 28-30 Juli på Åsen
Gottis skrev:Erkänn det är lite coolt att vi få vara support klass med NSB till Supersport EM 28-30 Juli på Åsen
Tråkigt som faan. Vilken höjdare det skulle ha varit. Men man får i alla fall glädja sig med R600 gänget. Riktigt roligt. Rookie 600 EMLOTTAK skrev:Men vi I rookie 1000 får inte vara med
wima skrev:Kommer bli kul!
Gottis skrev:Erkänn det är lite coolt att vi få vara support klass med NSB till Supersport EM 28-30 Juli på Åsen
Strandelin skrev:Nu ska jag skjuta mig själv i foten, eftersom det blir en speciell tävling för R600 vore det extra kul om de vassaste R600 förarna seedades (stavning?) in till tävlingen för att få ett extra bra race. Jo, antar nu att det inte blir A- och B-finaler...
Penguin skrev:Ska vi gissa på kraschfest under kvalet?
Strandelin skrev:Självklart, allt för publiken.
Sen kommer det finnas reserver som står på kö när folk kraschar, allt för att få ett fullt startfält till racet!
Penguin skrev:Ska vi gissa på kraschfest under kvalet?
Magnus skrev:Var hittar man info om detta? (har inte fått nåt mail om det )
Magnus skrev:Var hittar man info om detta? (har inte fått nåt mail om det )
Jonte VSB R-T skrev:Jag ställer upp på att göra tokklotning om det hamnar på wats!
Kamikaze kid skrev:ingen kommer ihåg en fegis
Penguin skrev:Så sant! Det får bli mitt nya motto.
Penguin skrev:Det är väl bara att göra en repris av din vurpa ifjol? En stålmannendykning kommer definitivt med i Watts!
Jonte VSB R-T skrev:Jo det förståss. Men vi borde snacka ihop oss om en masskrasch. Om alla formationskör tills sista varvet då vi alla lägger oss ut på start och mål-rakan och ingen kommer i mål kanska det kommer med. Vad säger ni ska vi köra runt på led på 1.07 eller.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|