Rhaggren
Ny medlem
Det är säkert många med mig som har kört en del bana och är nyfikna på tävlandet. Kanske är man lite för nervös, feg eller oroligför att prova på av någon anledning.
Kanske är det ekonomin eller de tveksamma varvtiderna som skapar osäkerhet? Kanske är det processen som måste gås igenom med att bygga tävlingshoj eller följa reglementet? Kanske är det åldern (34 bast)?
Jag har själv tvekat både en och tio gånger på om jag ska ge mig in i det här eller bara fortsätta nöta bana på bandagar eller träningar främst för att jag undrar om jag räcker till. Nu har jag funderat klart och tänkte satsa så fullt ut det går på Rookie 600 under 2011. Var det tar vägen återstår att se men helt klart är att mitt ledord ska vara seriositet både på banan och i jakten på att få ekonomin till att fungera.
Därför har jag skapat en webbplats med blogg och annan information där jag kommer att på så bra sätt jag kan beskriva hela processen som jag med andra går igenom innan säsongen börjar med att skaffa startnummer, MC ID, Licens osv. Vi kan kalla det för en Rookieguide, gjord för Rookies av en Rookie.
www.haggrenracing.se
Jag har en bakgrund inom marknad – och försäljning och ser därför fram emot att genomföra den ekonomiska utmaningen nästan lika mycket som tävlingssäsongen. Jag ska försöka med locka sponsorer på ett professionellt sätt genom att marknadsföra Haggren Racing och mina kommande sponsorer på lika värde, på tävling och utanför tävling.
Ett stort tack till Er som valt och vågat tro på min satsning helt utan krav på motprestation såhär långt, Tommy på Alphavilles Afghanhounds, Rebecka på moimoimedia, Jörgen på OP Energi, Martin på Stabil Finans, Kristian på Castrol och Bengt på BI Reklam.
Synpunkter, frågor och övriga kommentarer tas tacksamt emot här eller ännu bättre på bloggen på www.haggrenracing.se.
Bästa hälsningar,
Rickard
PS. Finns det någon läsare här som är intresserad av att sponsra Haggren Racing skicka gärna ett e-post till rickard@haggrenracing.se för fortsatt diskussion.
Kanske är det ekonomin eller de tveksamma varvtiderna som skapar osäkerhet? Kanske är det processen som måste gås igenom med att bygga tävlingshoj eller följa reglementet? Kanske är det åldern (34 bast)?
Jag har själv tvekat både en och tio gånger på om jag ska ge mig in i det här eller bara fortsätta nöta bana på bandagar eller träningar främst för att jag undrar om jag räcker till. Nu har jag funderat klart och tänkte satsa så fullt ut det går på Rookie 600 under 2011. Var det tar vägen återstår att se men helt klart är att mitt ledord ska vara seriositet både på banan och i jakten på att få ekonomin till att fungera.
Därför har jag skapat en webbplats med blogg och annan information där jag kommer att på så bra sätt jag kan beskriva hela processen som jag med andra går igenom innan säsongen börjar med att skaffa startnummer, MC ID, Licens osv. Vi kan kalla det för en Rookieguide, gjord för Rookies av en Rookie.
www.haggrenracing.se
Jag har en bakgrund inom marknad – och försäljning och ser därför fram emot att genomföra den ekonomiska utmaningen nästan lika mycket som tävlingssäsongen. Jag ska försöka med locka sponsorer på ett professionellt sätt genom att marknadsföra Haggren Racing och mina kommande sponsorer på lika värde, på tävling och utanför tävling.
Ett stort tack till Er som valt och vågat tro på min satsning helt utan krav på motprestation såhär långt, Tommy på Alphavilles Afghanhounds, Rebecka på moimoimedia, Jörgen på OP Energi, Martin på Stabil Finans, Kristian på Castrol och Bengt på BI Reklam.
Synpunkter, frågor och övriga kommentarer tas tacksamt emot här eller ännu bättre på bloggen på www.haggrenracing.se.
Bästa hälsningar,
Rickard
PS. Finns det någon läsare här som är intresserad av att sponsra Haggren Racing skicka gärna ett e-post till rickard@haggrenracing.se för fortsatt diskussion.
Last edited: