Rossi på framsidan av MCN

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Och han ser .. öh, ska jag säga, tyvärr? lite gay ut :gnissla

haha! Sista är fejkad.. men i övrigt.. ack

Bifogat

• image4.jpg
    image4.jpg
    27.4 KB · Visningar: 121
  • image6.jpg
    image6.jpg
    33.4 KB · Visningar: 130
  • image7.jpg
    image7.jpg
    34.5 KB · Visningar: 160
  • image8.jpg
    image8.jpg
    31.4 KB · Visningar: 146
  • image9.jpg
    image9.jpg
    42.8 KB · Visningar: 142

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
Swedie skrev:
Och han ser .. öh, ska jag säga, tyvärr? lite gay ut :gnissla

haha! Sista är fejkad.. men i övrigt.. ack

Nå er dette den siste utgaven av italiensk Rolling Stone Magazine, ikke MCN...

hva er fejk med det siste bilde...? :va

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
Swedie skrev:
Jasså! Den var inte fejk? Coolt! :rock on

Inte fejk, rossi rules! :rock

en annen ting som er coolt er at det er 14(+) grader sol og blå himmel her, så nå skal jeg ut og kose meg på hojen... :cool:

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Swedie skrev:
Azurro, kan jag komma och bo hos dig ett tag?

varför inte....
måste bara fråga frugan först...

kanskje hun synes det er nok å bo med én skandinav....

selv om du ser ut til å være en go grabb.... :hihi

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Jag kan gott tänka mig att klappa i området kring hans tatuering... Förresten, så var det inte schysst att visa de här bilderna. Nu kommer jag gråta mig till sömns varje kväll över att jag inte får gifta mig i Las Vegas med en Elvis-klädd Rossi. :gråta

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Macho Woman skrev:
Jag kan gott tänka mig att klappa i området kring hans tatuering... Förresten, så var det inte schysst att visa de här bilderna. Nu kommer jag gråta mig till sömns varje kväll över att jag inte får gifta mig i Las Vegas med en Elvis-klädd Rossi. :gråta

har du lyst på det, jeg kan sende det til schweden hvis du er interessert..?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag är faktiskt rättså seriös vettu.. jag tar isåfall hojen på bilen ner till paradiset.. öh, menar Italien, å så kör vi hoj. Detta skulle då ske efter Nyår ... och hålla sig fram till runt 22e .. så man har 2 dagar och komma hem till Mässan i Stockholm... :) Hur är vädret i Januari? Kallt? för kallt? annars kan jag vänta till Mars ungefär .. eller nått.

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
PM til swedie och macho woman

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Swedie skrev:
Och han ser .. öh, ska jag säga, tyvärr? lite gay ut :gnissla...

Äsch Swedie, släpp dina förutfattade meningar och öppna ögonen. Hurvida Rossi är gay eller inte är helt orelevant för hans prestationer som idrottsman. Tvärt emot tycker jag att det vore underbart om det var så att Rossi verkligen var gay, det skulle vara en smocka rakt i solar plexus på alla hetrosexuella homofobiker. Det är storstilat att posera iklädd en Jump suite, Elvis hade nog gillat det. De första bilderna verkar vara tagna under klädombytet.

Vem har dessutom sagt att motrcyklar och allt runtomkring inte skulle vara gay? Motorcyklar, skinnställ, hjälmar, stövlar och handskar är hur gay som hellst! Den som känner ett behov av att förtydliga sin (otydliga) manlighet bör hålla på med något annat än hojar. Att stå och posera bredvid sin sporthoj inne i city är det samma som att gå runt med en gurka i röven. Prova att parkera en fredagkväll utanför ett bögdisco istället för Mc Donalds och se hur många skamliga förslag ni får.

hocke

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Honda SP1 (TL1000S - Såld)
Teddy skrev:
Vem har dessutom sagt att motrcyklar och allt runtomkring inte skulle vara gay? Motorcyklar, skinnställ, hjälmar, stövlar och handskar är hur gay som hellst! Den som känner ett behov av att förtydliga sin (otydliga) manlighet bör hålla på med något annat än hojar. Att stå och posera bredvid sin sporthoj inne i city är det samma som att gå runt med en gurka i röven. Prova att parkera en fredagkväll utanför ett bögdisco istället för Mc Donalds och se hur många skamliga förslag ni får.

HAHAHAHA :tummenupp :rofl

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
haha Teddy, ja asså! Jag har inget emot om han vore Gay, han är fortfarande min idol för vad han har presterat. Och ok! Jag skämtar till det, inte ofta man ser nån klädd sådär på första bladet av t.ex Rolling Stones och andra tidningar. Go Rossi!

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Föreställ er Biaggi eller Doohan i samma outfit. Omöjligt. De hade inte haft självdistans nog att göra samma sak. Detta gillar jag med Rossi - att han har glimten i ögat och varken tar livet eller MotoGP på för stort allvar.

Visst har Teddy rätt i att det är skrattretande att se tuffa homofobiker iförda lädertrikåer i tron att det är typiskt manligt. Vad heter han nu igen som tecknar de där grovt homosexuella motiven med muskulösa män - där hade en typisk sporthoj.com outfit passat som hand i handske. Eller något annat.

Visst ja: Tom of Finland! :banana

http://www.tomoffinland.com/default.asp

:D

Teddy

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Ho ho, ha ha...sorry jag kan inte hålla mig. Var inte oroliga, detta är inget snusk, Tom of Finland är konst och fin sådan som har mycket högt internationellt anseende. Dennavara bara för klockren för att få passera obemärkt.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
"Konst" får ofta vara syndabock när det i själva verket är en sjuk människa som vill visa bögar, nydödade kaniner eller bajs. Eller mannen som satte koppel på sig och låtsades vara hund. Han bet väl nån till och med. DET är konst, det.

Teddy

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Oh ja, världen är full av sjuka människor, kultursvängen har sin beskärda del. Det är något som Felix Herngren verkade ta fasta på när han skapade sitt alter ego Dan Bäckman. Han var inte särskilt frisk och sannolikt inte så långt ifrån verkligheten heller. Att kalla döda kaniner och fotografier av döende mäniskor för konst är för mig helt obegripligt. :confused:

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...