Swedie skrev:Och han ser .. öh, ska jag säga, tyvärr? lite gay ut
haha! Sista är fejkad.. men i övrigt.. ack
Swedie skrev:Och han ser .. öh, ska jag säga, tyvärr? lite gay ut
haha! Sista är fejkad.. men i övrigt.. ack
Jasså! Den var inte fejk? Coolt!Azzurro skrev:Nå er dette den siste utgaven av italiensk Rolling Stone Magazine, ikke MCN...
hva er fejk med det siste bilde...?![]()
Swedie skrev:Jasså! Den var inte fejk? Coolt!on
Swedie skrev:Azurro, kan jag komma och bo hos dig ett tag?
Macho Woman skrev:Jag kan gott tänka mig att klappa i området kring hans tatuering... Förresten, så var det inte schysst att visa de här bilderna. Nu kommer jag gråta mig till sömns varje kväll över att jag inte får gifta mig i Las Vegas med en Elvis-klädd Rossi.![]()
Azzurro skrev:har du lyst på det, jeg kan sende det til schweden hvis du er interessert..?
Swedie skrev:Och han ser .. öh, ska jag säga, tyvärr? lite gay ut...
Teddy skrev:Vem har dessutom sagt att motrcyklar och allt runtomkring inte skulle vara gay? Motorcyklar, skinnställ, hjälmar, stövlar och handskar är hur gay som hellst! Den som känner ett behov av att förtydliga sin (otydliga) manlighet bör hålla på med något annat än hojar. Att stå och posera bredvid sin sporthoj inne i city är det samma som att gå runt med en gurka i röven. Prova att parkera en fredagkväll utanför ett bögdisco istället för Mc Donalds och se hur många skamliga förslag ni får.
Mattias skrev:Eller mannen som satte koppel på sig och låtsades vara hund. Han bet väl nån till och med.
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |