Jo, för så blir det nog............ *ironi*Svane skrev:Efter som Hodgson inte har någon o köra med så hoppar Rossi över till Ducati och låtsar att Marlboro är ett byggföretag![]()
![]()
Svane skrev:Efter som Hodgson inte har någon o köra med så hoppar Rossi över till Ducati och låtsar att Marlboro är ett byggföretag![]()
![]()
FireSalle skrev:Ska Marlboro sponsra D'Antins Ducati-team också? De har redan ett fabriksteam, och där ska Bayliss och Capirossi köra. Ett team med Rossi i får nog anses vara första teamet. Så jag tror inte Capirossi eller sponsorer kommer att acceptera att Rossi kör bredvid Hodgson. Att Rossi skulle gå till Ducce är en högoddsare tror jag, enda möjligheten är att han sväljer tobaksbojkotten och kör bredvid Capirossi och att Bayliss kör med Hodgson.
Firefly skrev:Men du har en jäkligt snygg hoj.
FireSalle skrev:Ska Marlboro sponsra D'Antins Ducati-team också? De har redan ett fabriksteam, och där ska Bayliss och Capirossi köra. Ett team med Rossi i får nog anses vara första teamet. Så jag tror inte Capirossi eller sponsorer kommer att acceptera att Rossi kör bredvid Hodgson. Att Rossi skulle gå till Ducce är en högoddsare tror jag, enda möjligheten är att han sväljer tobaksbojkotten och kör bredvid Capirossi och att Bayliss kör med Hodgson.
Svane skrev:Efter som Hodgson inte har någon o köra med så hoppar Rossi över till Ducati och låtsar att Marlboro är ett byggföretag![]()
![]()
Svane skrev:Rossi om någon måste förstå att även om han är gud på att köra så måste hojen vara bra för att kunna vinna, detta talar emot Yamaha![]()
Strider skrev:Exakt så kommer det att bli!
Go Vale Go!![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |