På jobbet är det allt som oftast kö till mikron. Då får jag ibland vänta.
Lösningen på det problemet är att sätta in maten i värmeskåpet.
Plastmatlådorna med min mat smälter ibland i värmeskåpet. Då måste jag köpa en ny matlåda.
Lösningen på det problemet är att sätta in matlådan en timme innan det är dags att äta.
Ibland glömmer jag att sätta in matlådan en timme innan vi ska äta. Då får jag äta kalla köttbullar.
Lösningen på det problemet är att sätta in matlådan vid frukost. Fast då smälter matlådan...
Lösningen på det problemet är att köpa en matlåda av metall.
Jag vet inte var man får tag på matlådor av metall. Då blir det inget köp.
Lösningen på det problemet är skapa en tråd med min fråga på sporthoj
Jag vill inte ha en såndär vanlig liten rektangelformad matlåda som de gamla gubbarna har, Jag som ung och rask vill jag ha en större. En av gubbarna har en lite större, så jag vet att det finns.
Tack på förhand! :maaaaaaat
Lösningen på det problemet är att sätta in maten i värmeskåpet.
Plastmatlådorna med min mat smälter ibland i värmeskåpet. Då måste jag köpa en ny matlåda.
Lösningen på det problemet är att sätta in matlådan en timme innan det är dags att äta.
Ibland glömmer jag att sätta in matlådan en timme innan vi ska äta. Då får jag äta kalla köttbullar.
Lösningen på det problemet är att sätta in matlådan vid frukost. Fast då smälter matlådan...

Lösningen på det problemet är att köpa en matlåda av metall.
Jag vet inte var man får tag på matlådor av metall. Då blir det inget köp.
Lösningen på det problemet är skapa en tråd med min fråga på sporthoj

Jag vill inte ha en såndär vanlig liten rektangelformad matlåda som de gamla gubbarna har, Jag som ung och rask vill jag ha en större. En av gubbarna har en lite större, så jag vet att det finns.
Tack på förhand! :maaaaaaat