DjFlow skrev:2509339Är det nån som vet om det är nån mer strypning mer än tändboxen på 06rna..??
![]()
DjFlow skrev:2509339Är det nån som vet om det är nån mer strypning mer än tändboxen på 06rna..??
![]()
kieL skrev:2509540jag har för mig att jag har läst att det sitter två st cdiboxar på rs -06 och man kopplar helt enkelt in den ostrypta. och vad jag förstått är det den enda strypningen.
mm d e vad jag oxå tror, för jg fick köpa en ny tändbox för 3000:-(?!) så att den skulle bli strypt o inte vara FP.. just drf ja frågar om d finns nå annan strypning på 06kieL skrev:2509540jag har för mig att jag har läst att det sitter två st cdiboxar på rs -06 och man kopplar helt enkelt in den ostrypta. och vad jag förstått är det den enda strypningen.
DjFlow skrev:2513086mm d e vad jag oxå tror, för jg fick köpa en ny tändbox för 3000:-(?!) så att den skulle bli strypt o inte vara FP.. just drf ja frågar om d finns nå annan strypning på 06r.. verkar inte vara så iaf.. /= nån som vet vad som händer om man kör ostrypt..?? äre försäkringen som krånglar då lr va är det??
hehe jo men de spelar nog lite roll vad de är för bilar medNiklasL skrev:2513201stryper av så du kan hänga med bilarna på motorvägen![]()
JUST PRECISMr.PB skrev:2513672hehe jo men de spelar nog lite roll vad de är för bilar medhehe...
Mr.PB skrev:2513672hehe jo men de spelar nog lite roll vad de är för bilar medhehe... men gör det flow det är ju inte så kul o köra strypt direkt, eller jag vet inte min har ju aldrig vart strypt, men det blir säkert bra ska du se
![]()
DjFlow skrev:2514660hehe okokajaa tråkigt att d bara är en grej.. då går det inte att strypa av utan att farsan vet.. menmen ja får väl försöka övertala honom till nästa år.. d e nästa för tråkigt o köra strypt.. men är ändå rätt nöjd hittils, jag skulle fan kunna rulla upp den på stan o ja skulle ändå få typ alla blickar
så jävla snygg maskin asså..
![]()
![]()
Jo klart jag fattade det NiklasNiklasL skrev:2513708jag drev litegran om att han inte skulle hänga med bilar i normalfart på M-vägar annarsdvs 110km/h
![]()
har du fått upp din i 140?? för ja har inte vågatNiick skrev:2515546Håller medden e så heet
och du måste hålla med om att den går skit bra strypt med
iaf min + min e inte helt inkörd än, men endå kan man nog få upp den i 140, och 06ans mätare ska ju visa EXAKT rätt hastighet så
det e rätt bra
![]()
DjFlow skrev:2531402har du fått upp din i 140?? för ja har inte vågatbara kommit upp till 120 sen släppte ja på gasen, va uppe på 8k varv då
![]()
fast din har väl gått över 80 mil lr..??
så d går d nog.. för ja gissar på att i 140 ligger man väl på en 9k varv nånting??
Niick skrev:2554177Nu e den ostrypt, tog precis bort den jobbiga 5-6k varv spärren som finns på orginal cdi box, har varit uppe i 165 med kraftig medvind och inte utvarvad.. så gör väl 170-175 med lite tur, strypt fick ja upp den i 133 med mig + morsan på +
att jag inte lutade mig fram, så hade nog kunnat pressa till 140... om ja var själv.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |