Rusi 250 classic

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Borås
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
Var nere i Filipinerna och kom i kontakt med denna MC, riktigt cool (speciellt en lite lätt pimpad jag såg med riktigt grovmönstrade däck på) och ett nypris på 80000PHP (13.214SEK med dagens kurs) verkar den ju sjukt prisvärd.

Finns dessa hojar att få tag på i Europa? hade kunnat tänka mig köpa en för att använda som "köpa glass och bada"-moppe på somrarna :)

Även med import-tull och moms så hade ju en ny cafe-hoj för under 20000 spänn sålt som smör, misstänker dock europeiska utsläppslagar och annat sätter käppar i hjulen.

 

Loccone

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Mar 2008
Ort
Sthlm
Hoj
MT-09
Ser verkligen fråck ut. Fan vad jag ångrar jag att jag sålde min Yamaha SR nu :(
 

notrightrider

The truth comes out as the fire burns low.
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Var nere i Filipinerna och kom i kontakt med denna MC, riktigt cool (speciellt en lite lätt pimpad jag såg med riktigt grovmönstrade däck på) och ett nypris på 80000PHP (13.214SEK med dagens kurs) verkar den ju sjukt prisvärd.

Finns dessa hojar att få tag på i Europa? hade kunnat tänka mig köpa en för att använda som "köpa glass och bada"-moppe på somrarna :)

Även med import-tull och moms så hade ju en ny cafe-hoj för under 20000 spänn sålt som smör, misstänker dock europeiska utsläppslagar och annat sätter käppar i hjulen.




Ingen buskörning där inte! Hela videon gick i 250-tempo.
Avgjort lyckade linjer!

Men, om någon skall börja importera till Sverige, möta alla kostnader och dessutom göra vinst så det går att leva på det hela så lär den kosta mellan 40’ och 50’ ”på gatan” och det behöver säljas typ 50 årligen för att hålla importören vid liv. Knappast realistiskt.

Känns som flyttgodsfordon kan vara en väg att få hem en till Sverige.
Hur gärna vill du ha en? Värt 12 månader i Manilla utan att må illa?
 
Nyheter
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

KTM presenterar en automatisk manuell växellåda

KTM presenterar sin automat...

Top