Ryggdunkardags!!

Jonas24

Ny medlem
Gick med
21 May 2003
Hoj
VFR750-94
Vill bara saga att denna sida knacker, regerar etc, men vore sjalvklart inget utan alla valskrivande humoristiska bikers. Tog ett tag innan jag hittade hit o forlitade mig tidigare helt pa bike.se i tron att det var det enda riktiga bikeforumet. Kanner redan gemenskap med manga trots att jag inte har den blekaste vem nagon (tror jag) e. Hoppas att vadret inte e allt for pissigt dar hemma sitter i australien for dem som inte visste det dar vadret maste anses va mer bikervanligt. Kollade prognosen precis o det sag lite dystert ut dar hemma... Kanske inte stammer overens me verkligheten? Man kanner ju till gissningslekarna pa smhi...

Eder Jonas

Hur fan uttalar man "akrapovic"?. Far tungsnurr varje gang jag forsoker uttala det.

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Jonas24 skrev:
Vill bara saga att denna sida knacker, regerar etc, men vore sjalvklart inget utan alla valskrivande humoristiska bikers. Tog ett tag innan jag hittade hit o forlitade mig tidigare helt pa bike.se i tron att det var det enda riktiga bikeforumet. Kanner redan gemenskap med manga trots att jag inte har den blekaste vem nagon (tror jag) e. Hoppas att vadret inte e allt for pissigt dar hemma sitter i australien for dem som inte visste det dar vadret maste anses va mer bikervanligt. Kollade prognosen precis o det sag lite dystert ut dar hemma... Kanske inte stammer overens me verkligheten? Man kanner ju till gissningslekarna pa smhi...

Eder Jonas

Hur fan uttalar man "akrapovic"?. Far tungsnurr varje gang jag forsoker uttala det.
Akropovitch typ? :) Delar din åsikt om folket här :) Schyssta gubbar och gummor :tummenupp

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...