if you say sosåg helt enkelt inte så snyggt ut, bättre med huvtröjja kanske?
har åkt runt lite så i väntan på mitt ställ och det har funkat. iofs aldrig kännt bakåt, kanske är helt uppblåst hahaha, haha naaa jag skulle inte änns testa med huvtröja den skulle bara ta upp för mycket vind
gillar känslan och hur det ser ut med en tröjja över. stället köpte jag inte för puckelns skull.Nu med risk för att bli Lynchad. Men varför har ni tröja över stället mitt i sommaren? jag tycker att det är varmt som det är. jag har knapt t-shirt på mig under.
plus har du ett race ställ med puckel för XXXXX kr, varför dölja det under en tröja? då kunde du ju ha köpt mitt gamla 70-tals ställ för en 500:- om du ändå inte ska visa det.
Nu med risk för att bli Lynchad. Men varför har ni tröja över stället mitt i sommaren? jag tycker att det är varmt som det är. jag har knapt t-shirt på mig under.
plus har du ett race ställ med puckel för XXXXX kr, varför dölja det under en tröja? då kunde du ju ha köpt mitt gamla 70-tals ställ för en 500:- om du ändå inte ska visa det.
Det kan komma en INSEKT på stället !!!11
Därför är det brukligt att köra med hjälmöverdraget och mjukisbyxor på också.
Nu med risk för att bli Lynchad. Men varför har ni tröja över stället mitt i sommaren? jag tycker att det är varmt som det är. jag har knapt t-shirt på mig under.
plus har du ett race ställ med puckel för XXXXX kr, varför dölja det under en tröja?
Vadå "ser inte övertygande ut"?Vem ska övertygas om vad?
Nix, jag har ett Dainese Kirishima 2-delat med puckel påSen undrar jag finns Puckel grejen bara på helställ?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |