skylinerand
If in doubt, flat out.
- Gick med
- 8 Jun 2022
- Hoj
- Ducati Streetfighter 848
Skulle tro att det är såhär:Vad betyder de olika färgerna?
Exakt, tack för förklaring!Skulle tro att det är såhär:
Först i varje kolumn kommer några rubriker och sedan åtgärderna, där har TS färgkodat så att lila rubrik hör ihop med lila åtgärd... o.s.v.
Ha gärna med en stämgaffel i innerfickan så du kan jämföra fälgljudet med en garanterat osprucken ton.... ?...inklusive "kolla efter sprickor i fälg, knacka för att höra missljud"...?
Liknande tips som det första stycket där väl, svara att det märker jag när jag kör iväg? Är väl snarare en kunskapsfråga att veta om att den är tänd först och släcks sen.Kolla sprickor i fälgar fick jag tips från körskolan att bara påpeka att det är slanglöst och däcken håller luft, fälgen är ok
ABS-lampan slocknar, det betyder att du måste köra med hojen för att få det att hända, ingår det verkligen?
Jag förstod det som att det är en lapp "inför" uppkörningen, ett stöd för att memorera, inte att den ska tas med till uppkörningen?Man får inte ha med sig vilken typ av fusklapp som helst. Du får ha med en lista med kontrollpunkter. Du får inte ha med någon instruktion hur du kontrollerar. TS lapp är inte godkänd.
Det var aldrig tanken att du skulle ha med denna lapp UNDER provet, som Bäverhyddan säger så var tanken att använda denna lapp för att lättare memorera alla säkerhetsåtgärder INFÖR provet.Man får inte ha med sig vilken typ av fusklapp som helst. Du får ha med en lista med kontrollpunkter. Du får inte ha med någon instruktion hur du kontrollerar. TS lapp är inte godkänd.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari