Sälja bil - hur?!

Gallianoman

DÖD åt alla hojtjyvar!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nada
Jag ska sälja min gamla trotjänare. En Volvo 360... Den roligaste (och enda iof sig... :rodnar ) bil jag ägt...

Hur som helst har jag en köpare, men vad ska jag tänka på? Dels kvitto, och dels ett ägarbyte-formulär?! Hjälp mig, jag vill inte gärna bli blåst...

Gallianoman

DÖD åt alla hojtjyvar!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nada
Jag vet att en bild bara skulle väcka såná fruktansvärda habegär så våra kära forumbesökare skulle göra slut med sina flickvänner, sälja sina hojjar och Swedie skulle bli tvungen att byta namn på forumet till Volvo360.com.... Det vill inte JAG vara ansvarig för...

:D :D :D

v-g

Inget pulver
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kreidler
Vilket ÅK!!! Det kallar jag en bil med stil!!(obs rimmet) Kolla noga ni posers och spaggekittade M3 för här ser ni hur en riktig bil ska vara!

Ägarbytespappret är det man skall tänka på samt att få betalt såklart. Släpp inte pärlan för billigt bara. Sen som en tidigare sa skicka in pappret själv!! Sen kan du passa på att ställa av den om inte näste ägare skall ha den att köra med direkt då får du tillbaka skatten :)

Simon

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
MT 01
Ball bil. Det är den enda fyrhjuling jag hade kunnat tänka mig.. De kan man svina mycket med.. :D

Gallianoman

DÖD åt alla hojtjyvar!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nada
Neox Spunk skrev:
Ball bil. Det är den enda fyrhjuling jag hade kunnat tänka mig.. De kan man svina mycket med.. :D

Mmmm, det har man gjort hela sin ungdom. Fy f*n vad vi har haft kul med den där... Faktiskt riktigt pigg... brukade köra ikapp med kompisens "pegott" på nätterna... :tummenupp

KawaF3771 skrev:
Ganska rostig där vid framstänkan! Kanske skulle fixa det innan du säljer?

Nja, den har tyvärr stått i garage i flera år utan att få rulla så jag säljer den i befintligt skick... Den startar inte ens som den är idag....

Linkan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
sätaekserr sjufemti
Gallianoman skrev:
Jaja, men bara för att ni tjatar så förbannat!!!! Jag frånsäger mig allt ansvar!

Vad skådar mitt sköna öga...En äkta transaxelbil synd som få att den inte serietillverkades med V6:an. Fanns dock om jag inte minns helt fel några prototyper tillverkade..

Nästan lika bra kvalitet som min Alfa 75:a V6. Dock är Alfan roligare pga mera hk.

Om det är en äkta remjohan så går den lika fort framåt som bakåt. Tro mig vi åkte i över hundra blås bakåt med en gammal polares 343:a.

Det gällde att vara snäll på ratten i det läget och inte göra för stora utslag, kan bli otäckt med styrande hjulpar i bak. :D :D

Finnen

Hårdrockare
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
Cresent wrangel
Jag ska sälja min Golf. Nån som e intresserad?? årsmodell -93, 13 tusen mil, inge rost. :skrämd
schyst stereo + att den drar dom flesta hojarna. :fakta
Kan även tänka mig o byta den mot en nyare African twin eller liknande. :D

Zam

jensen.nu:929
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR SP-2, BMW R nineT
Hade jag bara haft en scanner hade ni fått se min gamla vinterbil. En 343 DLS -81 med B19, röd, gul och blå till färgerna.... Ibland satt det 15" alufälgar med 205 sulor på också om man vill impa vid McD :tummenupp

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum