Säljer hojen pga. ont i prostatan

Mjölnaren75

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Sym 200 Yoyride
Jaha nu ska brorsan sälja hojen pga. att han får ont i prostatan (fick tydligen inte skrva det andra ordet) av vinddraget tror han. Själv tror jag att det också måste bero på att man slår i mot tanken mm.

Han säger att det känns bättre med min hoj (lite mer upprätt körställning samt att vindraget skulle bliu anourlunda)

Han har för övrigt en Yamaha YZF 750 r -94

Har någon erfarenhet av liknande??? vad göra? andra hojar som skulle fungera bättre?

Efter en timmes åkande har han ont i en halv vecka:mad:

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Jag är långt ifrån någon läkare, men det där låter inge vidare. Har aldrig hört om något liknande. Borde han inte uppsöka en läkare och se så att allt står rätt till?

Thelinski

Nu ännu drygare
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
Spräckt ram :(
Det där lät som något man ska ta på allvar, skicka din bror till läkare bums!

Hur man kan få ont i prostatan pga vinddraget är bortom min förståelse, sitter han bakofram med brallorna nere när han kör eller? :va

Hoppas det inte är något galet!

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Det finns väl ett gäng med hojar som går som sporttouring... han kan få köpa min fz6 om han vill, den sitter man upprätt på:D

FZ1, Hornet, Bandit... uppräta hojar... alternativt får han köpa en krompråm så bordet det vara löst

Bifffen

Våga Vägra
Gick med
18 May 2004
Hoj
Yamaha FZ1-N
Fick samma problem när jag hade min 636a trodde först att det var nån könssjukdom men efter besök hos farbror doktorn så kom han fram till att det var en inflamation i prostatan.
pga dålig KLÄDSEL från min sida fick en pencilinkur och efter en vecka var man som ny.
Men som sagt jag hade slarvat med mc kläderna, korta svängar i kortbyxer ibland for vi o bada o hem i blöta byxer förstår va ja mena så man fick skylla sig själv.
Det är nog inte själva hojåkandet i sig som är orsaken bara man klär sig rätt så ska det nog årdna sig.
För efter det är det dubbla kallingar + MC BYXERNA som gäller och pisseriet jo det funkar. utmärkt:tungan

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Fick samma problem när jag hade min 636a trodde först att det var nån könssjukdom men efter besök hos farbror doktorn så kom han fram till att det var en inflamation i prostatan.
pga dålig KLÄDSEL från min sida fick en pencilinkur och efter en vecka var man som ny.
Men som sagt jag hade slarvat med mc kläderna, korta svängar i kortbyxer ibland for vi o bada o hem i blöta byxer förstår va ja mena så man fick skylla sig själv.
Det är nog inte själva hojåkandet i sig som är orsaken bara man klär sig rätt så ska det nog årdna sig.
För efter det är det dubbla kallingar + MC BYXERNA som gäller och pisseriet jo det funkar. utmärkt:tungan

eller mer fett, de isolerar bra också..

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
de här är fina

CRAFT Windstopper Men's Boxer Shorts

210232355_black_200.jpg

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
det här är ärligt talat ett helvete och antagligen en av orsakerna till att jag inte kör gata längre. man kan ju för fan inte springa till läkaren och få pinicilin vajje gång man kört hoj. kom på att ligga med värmedyna några timmar efter att man har kört lindrar problemen. numera så molar det bara lite året runt. man får passa sig för kalla bilsäten etc. har under ett par år bett läkarkåren att göra att PSA test men de vägrar då jag bara är 34. yngre dör visst inte i prostatcancer:3freak bullshit

kurre3

Det är visst nån som är tillbaka...=)
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
990 SMT
Du är säker när du preciserar diagnosen till prostatan?

Testikel/bitestikelinflammation kan ju kännas det med.. Polarn hade det nämligen..

Mjölnaren75

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Sym 200 Yoyride

Grejen är den att han ser ut som snömannen himself. Han har farmors mamelucker samt dagens nyhter förutom skinnstället.

Läkaren säger att han har prostatit tydligen =att grejerna ska hållas varm

Last edited:

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Va, fick du inte skriva pung? Visst stod det pung förut? :va
Kanske jag som är lite snurrig efter alla piller, men jag har för mig att det stod pung i ditt första inlägg. Pung och prostata är inte samma sak!!

Mjölnaren75

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Sym 200 Yoyride
Va, fick du inte skriva pung? Visst stod det pung förut? :va
Kanske jag som är lite snurrig efter alla piller, men jag har för mig att det stod pung i ditt första inlägg. Pung och prostata är inte samma sak!!

Inlägget var kvar ett tag. Och nej det är inte samma sak men ja you get the picture

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
nu e jag förvirrad pung el prostata?.. pungen kan jag oså ha men jag har en skum tank så jag slår pungen hela tiden.. nån som vill köpa den? :tungan

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Fabrikare
nu e jag förvirrad pung el prostata?.. pungen kan jag oså ha men jag har en skum tank så jag slår pungen hela tiden.. nån som vill köpa den? :tungan

Detta forum är fel om du är ute efter att sälja kroppsdelar:D men man har ju alltid undrat hur mycket pungen kan vara värd så jag börjar budgivningen med 150 Sek:3freak

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Detta forum är fel om du är ute efter att sälja kroppsdelar:D men man har ju alltid undrat hur mycket pungen kan vara värd så jag börjar budgivningen med 150 Sek:3freak

:huvet nu sa jag fel.. hojen menar jag...
:huvet är min försäljning nu bindande enl konsumentköplagen? :brynad

förresten.. vad ska du med en pung till? ;)

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Hobbydoktorn talar: Kan vara prostatit, är tydligen ruskigt vanligt, även fast inte så många känner till sjukdomen. Kroniskt oftast dessutom, ger symtom som smärta i prostatan som även kan stråla ut i testiklar, nedre delen av magen, innanlåren m.m. Besvären kommer och går oftast. Är som sagt den vanligaste orsaken till att unga män söker läkarhjälp för besvär i de regionerna. Är dock vad jag vet helt ofarligt.

Men givetvis är det alltid bra att få en diagnos av en läkare. Tumörer i prostatan i unga år är dock ofantligt ovanligt.

/perris - legitimerad hobbydoktor och hypokondriker :)

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring