Säljer hojen pga. ont i prostatan

Mjölnaren75

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Sym 200 Yoyride
Jaha nu ska brorsan sälja hojen pga. att han får ont i prostatan (fick tydligen inte skrva det andra ordet) av vinddraget tror han. Själv tror jag att det också måste bero på att man slår i mot tanken mm.

Han säger att det känns bättre med min hoj (lite mer upprätt körställning samt att vindraget skulle bliu anourlunda)

Han har för övrigt en Yamaha YZF 750 r -94

Har någon erfarenhet av liknande??? vad göra? andra hojar som skulle fungera bättre?

Efter en timmes åkande har han ont i en halv vecka:mad:

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Jag är långt ifrån någon läkare, men det där låter inge vidare. Har aldrig hört om något liknande. Borde han inte uppsöka en läkare och se så att allt står rätt till?

Thelinski

Nu ännu drygare
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
Spräckt ram :(
Det där lät som något man ska ta på allvar, skicka din bror till läkare bums!

Hur man kan få ont i prostatan pga vinddraget är bortom min förståelse, sitter han bakofram med brallorna nere när han kör eller? :va

Hoppas det inte är något galet!

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Det finns väl ett gäng med hojar som går som sporttouring... han kan få köpa min fz6 om han vill, den sitter man upprätt på:D

FZ1, Hornet, Bandit... uppräta hojar... alternativt får han köpa en krompråm så bordet det vara löst

Bifffen

Våga Vägra
Gick med
18 May 2004
Hoj
Yamaha FZ1-N
Fick samma problem när jag hade min 636a trodde först att det var nån könssjukdom men efter besök hos farbror doktorn så kom han fram till att det var en inflamation i prostatan.
pga dålig KLÄDSEL från min sida fick en pencilinkur och efter en vecka var man som ny.
Men som sagt jag hade slarvat med mc kläderna, korta svängar i kortbyxer ibland for vi o bada o hem i blöta byxer förstår va ja mena så man fick skylla sig själv.