Sämsta dagen någonsin!

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Hoj
Diverse
Idag har man verkligen fått en bra start på dagen...

Går ut till bilen o ska köra till högskolan... Vad ser man på vindrutan om inte en parkeringsbot. Ska tydligen ha parkerat för nära en korsning. För detta ska de ha 700 spänn!! Höll på o sätta solglasögonen i halsen. :zpy

Går me tunga steg o ska sätta mig i bilen. Kommer till förardörren och ser att någon har smetat ut nån jävla skit med fingrarna på lacken. Va fan då... Lär väl varit parkeringsvakten... :mad:

Kör till skolan och ser verkligen till att betala parkeringsavgiften där utanför så man inte åker dit igen. Kommer in i skolan enbart för att upptäcka att föreläsningen precis är slut. De har tydligen flyttat tillbaka den en timme utan att meddela de över internet som de brukar göra. Bara att åka hem och trycka upp sin parkeringsavgift i röven... :gråta

Kör förbi pressbyrån på väg hem för o köpa en tidning o godis som tröst. När jag kör ut där ifrån, en enkelriktad väg, samtidigt som jag kör om två cyklister som cyklar i bredd möter jag en moped som kör i en jävla fart mot enkelriktat... Bara o välja mellan att preja mopedjävlisten eller de två cyklande... :finger

Tog mig hem till lägenheten helskinnad iallafall, tror att de är över. Sätter mig o skriver denna snyfttråd på sporthoj, klickar på skicka iväg den nya tråden och va fan händer då?! Jo får bara ett meddelande att det är något fel på databasen. Klickar tillbaka och allt jag skrivit är borta... :skrämd

Bara o ge sig på de igen... :mad:

Skrev de nu i anteckningar och försöker en andra gång. Då bara kopplar skithelvetescomhembredbandet ner sig utan o förvarna...

Sekunden senare för att spä på det hela så blir det ju givetvis strömavbrott i hela södra sverige, så inte kunde jag skicka upp min snyfthistoria!!

Detta låter nästan för bra för o vara sant. Men tyvärr, för min del, är det det... Fan, va ska mer hända idag då... :(

Theory_S

helsystem=skönsång
Gick med
27 May 2003
Hoj
GSX-R 750
Lås dörren......gå och lägg dig.....dra täcket över huvudet och rör dig inte ur fläcken förrens i morgon :D

Hallen

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Hornet 900
Skönt att den är avklarad då (snart), nu kan det ju bara bli bättre! :)
Tyckte nog inte den var så farlig iallefall, men det tänker jag inte säga.
Tröst tröst.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Vi är nog två st idag som borde ha stannat kvar i sängen och dragit täcket över huvudet idag.
:(

Just nu önskar jag mig åska och regn som fan. För det skulle lätta upp mitt humör och stämning just nu. Så illa är det alltså.

pvcraketen

Ung å lovande...
Gick med
12 May 2003
Hoj
En liten svart
Vad blev det för mos? Mopedist eller cyklister?
Själv hade jag nog valt cyklisterna med tanke på att det förbodlingen blir mindre skador på bilens lack av en cykel än en mötande moped...

RRickard

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1
Liwa1 skrev:
Vi är nog två st idag som borde ha stannat kvar i sängen och dragit täcket över huvudet idag.
:(

Just nu önskar jag mig åska och regn som fan. För det skulle lätta upp mitt humör och stämning just nu. Så illa är det alltså.

vågar man fråga vad som hänt? :confused:

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
det ÄR synd om mig. Roller kommer hit strax för att låna hojkläder till nån fransk tjej och här går jag omkring i tröja med fläckar!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
RoLLER hjälper nog till att fixa fler fläckar på dina kläder. Oroa dig inte.

pvcraketen

Ung å lovande...
Gick med
12 May 2003
Hoj
En liten svart
Chokladfläckar är inte SÅ farligt att ha på tröjan. Värre om en viss motorcyklellös motorcyklist här på formuet lämnat fläckar på din tröja...

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
finns
pvcraketen skrev:
@anja:
Det kallar jag spamma sönder.
B.t.w - Stackare!

Inte vara elak mot anja nu..
@ anja, jag vet hur det känns, jag lider med dig!

>pcv, Tagga ner lite nu, såååå mycket kan du inte ha på jobbet idag

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Hoj
Diverse
pvcraketen skrev:
Vad blev det för mos? Mopedist eller cyklister?
Själv hade jag nog valt cyklisterna med tanke på att det förbodlingen blir mindre skador på bilens lack av en cykel än en mötande moped...

Det blev lite bådeoch. Mopeden fick tvärnita upp på trotoaren o jag slickade sidan på ene cyklisten... Lite kul i allt jobbigt...

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
finns
pvcraketen skrev:
Slickade s(*)idan... Hmmm - var hon snygg?
Kan det bli nåt positivt av det hela??

Men Killen då!!!
Snacka sex så här sent på dan, jag som trodde det var din morgontrötthet bara :D
..men men du e ju kille :fakta

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...