lossa fästena och trycka upp gaffelbenen en bit?
nej, eller kan inte garantera något men låter högst osanolik.2863885Så man måste inte kappa grejer osv?
nej, eller kan inte garantera något men låter högst osanolik.
Så man måste inte kappa grejer osv?
Om du börjar me att gå ut och kolla hur framgaffeln sitter fast och tänker lite logiskt så ska du nogc också kunna se hur de funkar tror jag.
Jag har sänkt min framgaffel. Man behöver absolut inte kapa av något för att det ska gå. Det är bara att lossa på alla skruvarna som håller i gaffelbenen, sen så trycker du benen upp genom kronan. Enklare kan det inte bli![]()
Har tyvärr ingen siffra i huvudet men jag vet att jag sänkte den mer än det från början var tänkt. Anledning: det blev snyggareJag kan ta och mäta imorgon, ska ändå försöka ordna till avgasporten som inte vill bete sig som folk
![]()
Men skum läste i nån tråd förut och lästa nånstans att man skulle hålla på och kapa men vet inte om det stämmde så fråga hära och jag fick svaret...
och det är klart man kan ut och kolla men det är ju alltid att vara på den säkra sidan och fråga nån kunnig?
Ok men jag vill bara sänka den lite för att det ska bli lättare att svänga me den eller testa iaf
Hur snyggt är det att ha gaffelbenen sticka upp långt ovanför kronan?
Inte snyggt, enligt mig iaf.![]()
Det är snyggt, GP-stajl. När du ändå håller på så kan du sänka clip on:et och höja den bak också (fast det kanske inte går med originalstötdämparen, dock) så blir det ännu finare.Hur snyggt är det att ha gaffelbenen sticka upp långt ovanför kronan?
Inte snyggt, enligt mig iaf.![]()
Det är snyggt, GP-stajl. När du ändå håller på så kan du sänka clip on:et och höja den bak också (fast det kanske inte går med originalstötdämparen, dock) så blir det ännu finare.
Och för att gå lite off toppic så kollade jag på bilderna du lagt in på bikepics, och du borde byta bromsvätska, din är så mörk att det ser ut som motorolja. Det är inte GP-stajl.![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |