Särskrivningar

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Det finns många, många särskrivningar på sidan (nu menar jag inte i trådarna). Några exempel är 'Nyhets Kommentarer', som borde skrivas Nyhetskommentarer, och 'Sajt Relaterade Forum', som borde skrivas Sajtrelaterade forum.

Jag gillar inte att vara språkpolis, men sidan skulle ge ett proffsigare intryck om dylika misstag undveks. Be mig om hjälp om det behövs!

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Macho Woman skrev:
Det finns många, många särskrivningar på sidan (nu menar jag inte i trådarna). Några exempel är 'Nyhets Kommentarer', som borde skrivas Nyhetskommentarer, och 'Sajt Relaterade Forum', som borde skrivas Sajtrelaterade forum.

Jag gillar inte att vara språkpolis, men sidan skulle ge ett proffsigare intryck om dylika misstag undveks. Be mig om hjälp om det behövs!

Nu börjar du plocka klasar av pluspoäng hos valmers! Äntligen lite Messerschmitt i dig. Är du riktigt snäll, kan du få sitta i farbrors knä i Borås.

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Re: Re: Särskrivningar

valmers skrev:
Nu börjar du plocka klasar av pluspoäng hos valmers! Äntligen lite Messerschmitt i dig. Är du riktigt snäll, kan du få sitta i farbrors knä i Borås.

Nänä hon ska sitta i mitt knä. :fakta
Om hon nu kan ta och skicka mina bilder snart annars får jag nog ge bort den platsen till Astrid.

Last edited:

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Re: Re: Re: Särskrivningar

MrGooFy skrev:
Nänä hon ska sitta i mitt knä. :fakta
Om hon nu kan ta och skicka mina bider snart annars får jag nog ge bort den platsen till Astrid.

Men jag vill ju sitta i ditt knä! Johanna får sitta i mitt knä då. Också valmers i hennes knä, med Jenny i sitt knä. På så sätt ordnar vi oss en fin ormgrop som förevigas med Jockes nyinköpta kamera. :tummenupp

Edit: förövrigt så instämmer jag fullständigt i Jennys påpekanden om särskrivningar och "anglofierat" språk på siten. Måhända vår gode Johnny börjar glömma av sitt modersmål?

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Re: Re: Re: Re: Särskrivningar

McB skrev:
Men jag vill ju sitta i ditt knä! Johanna får sitta i mitt knä då. Också valmers i hennes knä, med Jenny i sitt knä. På så sätt ordnar vi oss en fin ormgrop som förevigas med Jockes nyinköpta kamera. :tummenupp

Det låter som en plan. :tummenupp

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Spamma inte sönder den vettigaste tråden på länge! Kom ihåg skillnaden mellan "En lång hårig sjuk sköterska" och "En långhårig sjuksköterska" :D

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Swedie, vi gör som med reglerna; i.e. du säger till om du vill ha hjälp.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Re: Re: Re: Re: Särskrivningar

McB skrev:

Och så lägger vi upp bilderna här på sajten och sedan vill ALLA komma på nästa fest i Borås!

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Re: Re: Re: Re: Re: Särskrivningar

Macho Woman skrev:
Och så lägger vi upp bilderna här på sajten och sedan vill ALLA komma på nästa fest i Borås!

Låter som en jättebra idé. :tummenupp

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...