Säsongen lider mot sitt slut :(

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
:( Snart är säsongen över :( Vad ska man hitta på i vinter, funderar på att styla min mc lite, vad ska ni övriga hitta på? Bygga om el sälja o köpa nytt,eller bara vänta på våren o solen o värmen

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
spinnanders skrev:
:( Snart är säsongen över :( Vad ska man hitta på i vinter, funderar på att styla min mc lite, vad ska ni övriga hitta på? Bygga om el sälja o köpa nytt,eller bara vänta på våren o solen o värmen

bygga om.. det va ett rådjur som stal alla mina kåpor i sommars, så ja ska bygga på nya. det blir R6 kåpor till FZRen :tummenupp tror det kan bli riktigt najs...

Edit: och vänta på solen och värmen...

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Tje, jag hade la tänkt fortsätta köra hoj lite då och då till början av november eller så, när vädret tillåter. Sen blir det la lite service i vinter, och tummarna kommer att hållas för några varma dagar i januari som det var i vintras. :tummenupp

EDIT:
I vintras var jag och några kompisar ute och körde våra nyinköpta minimotos. Det låg fläckvis med snö på vägarna och svinkallt var det, men jäklar va kul vi hade. :banana Sånt rekomenderas för att stilla abstinensen.

Last edited:

flexbert

Medlem
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
Aprilia Tuono -07
spinnanders skrev:

Kolvbyte, drivpaketsbyte, framdäcksbyte, stålomspunnet, kanske lacka om ramen :gnissla

Och förhoppnings vis får jag tag i ett jollysystem att fläska på :banana

bo$ken

HarleyF0rum.se
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
H-D, Choppa
skaffa en ful kvinna, styla, byt och gör om!!! mitt tips...varar hela vintern, lovar dej....

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Sladdar med XR.en tills snön faller, då börjar den roligaste säsongen. Endurodubbat åker på då! wheelies, stoppies och sladd på snö råckar!

Psychodad

Varför tar semestern alltid slut?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Liten men naggande god KTM -12
Äh!

Jag var och skaffade varmare kläder förra helgen, så nu kör jag november ut. :näsblod

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
Ingen
Har jag kvar hojen ska jag borra in dubb i de gamla slicksen och köra på isbana. Har sett men aldrig provat så det ska bli jäkligt kul om jag lyckas. :tummenupp

Säljer jag hojen ska jag bygga om köket. :eek: :brinnerup :huvet :kocko

V-Power

www.superblodor.com
Gick med
14 Aug 2004
Hoj
CB 1300
Körde 32 mil i går. Än är sommaren kvar här i skåne :banana Synd bara på dom mörka kvällarna. Hade det inte varit så kriminellt dyrt med dyno så hade nog vintern varit räddad. Ut med datorn i garaget och spela uppp något ifrån tank-kameran(om man har någon) :yoparty

smilee

Tillbaka igen
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX R 750 -87
Det är bara att gå i ide, tanka ner spel till xbox och dator, hänga på sporthoj, titta på hojfilmer, lusläsa blocket och fundera på vad man skall köra till våren.

Last edited:

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Seriöst, det är ju lätt en månads åkning kvar iaf? :va
Ni som bor där nere lär ju ha 2 t o m...

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Ja fy fan, sämsta dagen på året är när man lufsar ner till pärlan & skrapar av skattemärket..... :(

För min del tröstar jag mig med hojfilmer, hojtidningar, MotoGP 3 mot andra stollar på nätet. & i år förhoppningsvis med att skruva & putsa på en banräcer i garaget. :)

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Ja hade fan varit kul att köra sista veckorna om inspektören inte kuggat en.........

xrperra

ståckholmsjävel
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
Japanskt o Amerikanskt
Köp en offroadare och sladda runt bland höstlöven
är inte fel.70 blås ute bland grönsakerna kan vara
väldans adrenalinhöjande :yoparty

.

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
spinnanders skrev:

Ja styla hojen ska jag göra fixa röven på min hoj och lite smått och gått..Och hoppas att nån köper min cross så jag kan köpa en enduro som man kan leka med när snön faller,, Annars blir det väl att leka med minibiken.. :3freak

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept