Säsongen mot sitt slut.

YEEEAAAHHH

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
No hoj
Ställde av hojen för ca en månad sen. Och det blev en liknande omställning som tidigare år. Man går från att känna sig som stålmannen, till Clark Kent i c-laget, brudarna slutar höra av sig etc. etc...:( :confused:

Ähh, e tillbaka till våren och jag har samma nummer, om just NI råkar läsa detta :hihi
 

Turture

Naken,blästrad och skitsur.
Gick med
18 May 2003
Ort
Landvetter
Hoj
Fireblade 929RR,Husaberg 350,xt660-07.
YEEEAAAHHH skrev:
Ställde av hojen för ca en månad sen. Och det blev en liknande omställning som tidigare år. Man går från att känna sig som stålmannen, till Clark Kent i c-laget, brudarna slutar höra av sig etc. etc...:( :confused:

Ähh, e tillbaka till våren och jag har samma nummer, om just NI råkar läsa detta :hihi
Tur att man har två hojar för då är man stålmannen året runt.
Dock lite dåligt med impade brudar bakom rotvältorna i skogen.

:tungan Tur att man har sitt på det torra.
 

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
eppe skrev:
vicket gnäll! fick hojen stulen för typ 2½ månad sen :död snacka om öken :(
Själv skrotade jag min hoj första semesterdagen och har inte kört sen dess. (undantaget förra veckan då jag köpte en ny) :)
 

Nexor

Full gas, mera ras?
Gick med
4 Oct 2004
Ort
I en våt kartong
Hoj
Ruski motard
Ingen har väl då väntat på delar lika länge som jag? En och en halv månad har min husky legat på garagegolvet bara för att jag fattas lite speciella kopplingsbrickor som italienerna har jävligt svårt att fixa fram! Hade jag haft den fullt fungernade hade jag kört fortfarande jag lovar! Goretex rokkar :)
 

Lillan78

Medlem
Gick med
25 Aug 2005
Ort
Trångsund
Hoj
CBR 600 F Sport -02
YEEEAAAHHH skrev:
Ställde av hojen för ca en månad sen. Och det blev en liknande omställning som tidigare år. Man går från att känna sig som stålmannen, till Clark Kent i c-laget, brudarna slutar höra av sig etc. etc...:( :confused:

Ähh, e tillbaka till våren och jag har samma nummer, om just NI råkar läsa detta :hihi

Oj så deppig man kan va då :krama
 

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Husabusaberg
fortsomfan skrev:
men försäkring då??
:rofl :rofl :rofl tror inte dom kan stava till varken service eller snabb :fatta!
men nu vet ja iaf hur mycke ja får... ska bara kosingen komma in på kontot me. blir no en husabusaberg :banana
 

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Ort
Skaraborg - Kvänum
Hoj
Ingen just nu
YEEEAAAHHH skrev:
Ställde av hojen för ca en månad sen. Och det blev en liknande omställning som tidigare år. Man går från att känna sig som stålmannen, till Clark Kent i c-laget, brudarna slutar höra av sig etc. etc...:( :confused:

Ähh, e tillbaka till våren och jag har samma nummer, om just NI råkar läsa detta :hihi


Skaffa vinterbus?

Fast det kanske inte brudarna blir gladare över :hihi
 

Pommes

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2003
Ort
Sundbyberg
Hoj
R1150R
YEEEAAAHHH skrev:
Ställde av hojen för ca en månad sen. Och det blev en liknande omställning som tidigare år. Man går från att känna sig som stålmannen, till Clark Kent i c-laget, brudarna slutar höra av sig etc. etc...:( :confused:

Ähh, e tillbaka till våren och jag har samma nummer, om just NI råkar läsa detta :hihi


Är det dig eller hojen brudarna vill åt? :rolleyes:
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top