igelhammar
gud är bedragare......
vilka är det som åker bräda här egentligen,borde ju kunnat samla ihop rätt många och övat depå fest i fjällen nånstans eller är det tråkigt?
Snabbe_jag skrev:....men jag kan väl göra som för ett gäng år sen åkte på skidsemester och söp dygnet runt istället
Madhonda skrev:Hmm... ja.. man MÅSTE ju inte åka utför, bara för att man åker till fjällen... det har ju hänt att det här kännts viktigare...!!
Madhonda skrev:Den va bra...!!
Snabbe_jag skrev:Visst var den samtidigt kan jag ju kalla på Åsa
Madhonda skrev:Ja... och i värsta fall får vi väl åka på henne... eller vänta nu...
Macho Woman skrev:Jag är rätt grym på skidor, fast jag är lite fartdåre när det gäller skis också, så jag brukar skrämma skiten ur en och annan skidskoleelev när man kommer farande förbi i störtloppstempo. Men det har ju ni inte ont av!
Snabbe_jag skrev:Nä hä och om vi har bråttom till matbordet då????
Madhonda skrev:Ja men jävlar..... då e nog jag snabbast... Mat e mums..!!
Snabbe_jag skrev:Och god mat gör du också
GSXR1100R skrev:Haschpulka funkar inte, men att kasa lagg är kul, jag är intresserad om vi åker till Sälen, Åre eller va f-n som helst
p.s till igelbankaren: Gud är bedragare säger du... menar du Gud är Bed Raggare.. asså han raggar såna som tillbeder..
08-pulka heter detDiversion skrev:Haschplanka menar du väl!?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |