benrangel skrev:Min post kallas för e-post. Den gör att jag inte behöver slita blicken från skärmen. Vad är dörr för något?
Vet inte riktigt, jag har aldrig vågat närma mig den. Kanske Google kan ge svar på våra frågor?
benrangel skrev:Min post kallas för e-post. Den gör att jag inte behöver slita blicken från skärmen. Vad är dörr för något?
McB skrev:Vet inte riktigt, jag har aldrig vågat närma mig den. Kanske Google kan ge svar på våra frågor?
benrangel skrev:Gjorde det, men det känns inte riktigt som om jag får nån klarhet i dethär
http://images.google.com/images?q=dörr&hl=sv&lr=&rls=RNWE,RNWE:2005-03,RNWE:en&sa=N&tab=wi
von reisen skrev:Har man problem med stavningen så är det en sak, det jag stör mig på är när man använder barnsligt chatspråk med halva ord och allmän fjortiskänsla. Kan ju förstås vara svårt att skilja på de som vill men inte kan, och de som struntar i att anstränga sig...
Nyteknik skrev:Inte av dig verkar det som. Men det fina med sporthoj.com och andra liknande forum är ju att det finns många olika människor med många olika åsikter, kunskapsområden etc.
Så här?McB skrev:Nej, så ser inte min dörr ut. Den är liksom platt. Som väggen, fast i en annan färg.
mb skrev:Så här?
Du har rätt, det är ett kontor där bakom.
mb skrev:Så här?
Du har rätt, det är ett kontor där bakom.
McB skrev:
Nu gör du mig förvirrad.
Kevorkian skrev:Nu kanske jag är ute och cyklar, men det ringer en klocka någonstans. Kan kanske det här vara en dörr?
McB skrev:Nej, det där är en sån där... Lus... Luse... Något norskt. Lussekatt?
Trango_B skrev:Jag tror dom flesta stavar så gott dom kan. Dom stavar nog inte fel av ren lathet eller för att reta upp dig.
Kevorkian skrev:Men den är ju sådär platt som du sa att en dörr skulle vara.
Borde ha gjort så. Ändrat nu.Trango_B skrev:Fan vad taskigt!
Om du inte var ute efter att håna honom så varför klippte du inte bara ut texten och klistrade in i ditt inlägg?
Det är jag visst.Trango_B skrev:Nyteknik, du är inte snäll!
Oroväckande i så fall.Trango_B skrev:Jag tror dom flesta stavar så gott dom kan.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|