Zee
MotoGP URT 3 seed: 5
MostWanted skrev:folk som irriteras på dem som irriteras: jag.
Sign me up, man!
MostWanted skrev:folk som irriteras på dem som irriteras: jag.
MostWanted skrev:dyslektiker:3~4stycken...
läs/skrivsvårigheter: många
lata: ännu fler
folk som irriteras: några
folk som irriteras på dem som irriteras: jag.
ja det vet ja väll? aha flåt kanske skulle varit pungCkT =)SSB skrev:ap ap ap, det stavas pungt, inte pungkt!
MostWanted skrev:som unifär har samma funktion i MSword
...bryr ja mig inte om ja...
...nått?
...dem som irreteras
hehe ja du ser,,, kanske dax att att fixxa en såna häringe stavkontroll..ft skrev:
"Kära Bullen, jag var pungkrockare i tio år. Är det risk för att jag blivit steril?"
hållundan skrev:Utbildar lärarna i dagens grundskola grammatik och stavning överhuvudtaget?
antecknar!hållundan skrev:Frågan är egentligen varför en stavningskontroll ska finnas. Det är fel väg att gå. Utbildar lärarna i dagens grundskola grammatik och stavning överhuvudtaget?
Skriv ett brev till skolministern istället för att gobbla om något stavningsprogram. Det är människans lathet som talar igen. Det tillhör generellt kunnande och allmänbildning att kunna uttycka sig något sådär i tal och skrift. Givetvis finns det folk med handikapp, det vet vi alla, men långt ifrån alla som härjar på detta forum eller framför en MC i någon form är dyslektiker.
Skärpning.
MostWanted skrev:antecknar!
men problemet kvarstår och vill helst slippa likn trådar framöver
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=69255
visst är detEBS skrev:Det är intressant att killen som inte vet vad storbokstav och punkt/pungkt/pungckt är, startar en sån här tråd.
Håller med i ditt resonemang. Var ligger problemet? Var finns lösningen?benrangel skrev:Svar ja.
Lyssnar eleverna?
nej
Kan man leda en häst till vatten?
Ja
Kan man få den att dricka?
nej
hållundan skrev:Håller med i ditt resonemang. Var ligger problemet? Var finns lösningen?
efter lite vidare efterforskning har jag uppmärksammat att detta problem sprider sig högre upp i åldrarna och börjar även uppkomma i hojåkandes profiler på www.sporthoj.comhållundan skrev:Håller med i ditt resonemang. Var ligger problemet? Var finns lösningen?
Varför inte. Det hade säkerligen gett en och annan kallsup.benrangel skrev:Led ut hästen på djupt vatten och sänk den.
Jaha?MostWanted skrev:efter lite vidare efterforskning har jag uppmärksammat att detta problem sprider sig högre upp i åldrarna och börjar även uppkomma i hojåkandes profiler på www.sporthoj.com
bifogad länk: http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=996
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |