TinaTjejen skrev:Och brydde de sig om vilken fossing du satte i backen först nu då?
Grattis! Känner igen känslan!
Du klara det på första åxå!
vad hade du för uppkörningsgubbe då?
Honom hade jag åxå! Han var helt ok. (Sb här på forumet gillar honom inte nått vidare dock ).oakbeach skrev:Tror han hette Lars Jansson, hel schyyst kille. Inte den bästa pedagogen kanske men ialf
Hehe, foten, var den som gjorde hela grejen
Sommaren är räddad!
TinaTjejen skrev:(Sb här på forumet gillar honom inte nått vidare dock ).
TinaTjejen skrev:Honom hade jag åxå! Han var helt ok. (Sb här på forumet gillar honom inte nått vidare dock ).
Så? Vilken fot vart det nudå till slut?
Välkommen till Rörken på måndag då å köra Rörken.
(eller haka på oss Enköpingsbor till Lakritsremsans (v-ås) onsdagskörningar)
Kolla i Uppsala RoadRunners forum här på Sporthoj så hittar du massor av info om Rörken. Gokartbana utanför Uppsala där SMC annordnar körningar varje måndag mellan 18-22. Skitkul!oakbeach skrev:Skulle du skicka lite mera info om Rörken...
Du menar väl hjulafton?oakbeach skrev:Känns som julafton idag
oakbeach skrev:Låter skoj!
Rörken? wtf is rörken Jao nu ska det åkas av!!!
Skulle du skicka lite mera info om Rörken och lakrisremsan, var när och hur... osv
Känns som julafton idag
TinaTjejen skrev:Lakritsremsan
Btw... är det möjligtvis DU som snurrat x antal varv ute på stan ikväll? (bor mitt i så vi hör både det ena och andra utanför)
Hasse L skrev:Grattis! körde du upp privat eller via körskola? i så fall vilken? min fru jobbar på körkortsproffsen.
Jahapp, då vinkar vi när vi ser dig nästa gång.oakbeach skrev:Mja, har faktiskt inte åkt så mycket idag ändå! Har snurrat nått varv men inte inne i staden. Har en svart GSX 750... fast den låter rätt mycket, typ raka rör nästan svartställ med vita ränder över armarna...
Brukar det vara nån gemensam åkning från enköping dit rörken? Låter ju skoj!
TinaTjejen skrev:Nu på måndag avgår i varjefall JAG från Enköping kring 4-senaste 5 tiden. Westen åker nog från Uppsala direkt.
Inte omöjligt att SkitskrajMC hänger på heller
Ja DET kan du skriva opp!oakbeach skrev:Men kommer ju fler måndagar!!
Yammaretta skrev:ÖLAND!!! jag ska oxå dit på sön och en vecka framåt vart ska ni bo,vi e på böda dock utan hoj !
Nix. Jag har svart, blått,silver,vitt ställ, gråsvart matt hjälm och en ER5 som är svart.oakbeach skrev:TinaTjejen : Åkte du hojj idag, längs JP Johanssongatan? Ni var två st... den jag tror var du hade vit, svart , rött ställ?
Mötte er ialf, om det var ni...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |