Fördelen med 4-färgskortlek är att man inte kan råka missa att det ligger möjliga färgdrag på bordet, för en själv eller nån annan.hållundan skrev:Jevlar va grymt. Lite galet med blå ruter bara
Sanning. Jag brukar ha lite meck med det där. Brukar även villa bort mig styggt i straightdragen också...mb skrev:Fördelen med 4-färgskortlek är att man inte kan råka missa att det ligger potentiella färgdrag på bordet, för en själv eller nån annan.
Du bör alltid kolla efter varje flopp ifall du har har öppen/stängd stegchans eller färgdrag för att ha koll på oddsen. Färgchans är 9 outs på, sluten stegchans 4 och öppen 8. Om du däremot har två höga kort, ex. AK, och stängd stege, så är det 10 outs på att du antingen får in stege eller högsta paret. Bara att slå i en tabell så ser du chanserna att få in det du vill ha på turn/river.hållundan skrev:Sanning. Jag brukar ha lite meck med det där. Brukar även villa bort mig styggt i straightdragen också...
Men är man rookie så är man.
mb skrev:En polare tog en skärmdump på min sista och avgörande hand. Ögongodis
TackarThundercat skrev:En snygg avslutning.
Varför kladda över ditt namn i menybaren när det ändå står i chatrutan...
Ajdå, gäller att veta vad man håller på med när man spelar med såna insatser. En granne känner ett pokerproffs som förlorade $19 000 härom helgen. Men det gjorde tydligtvis inte så mycket, för han hade $160 000 kvar att spela förFUBAR skrev:En polare på jobbet var lite sne idag, han förlorade 700$ på en giv igår
Han är en duktig spelare fast han hade oturmb skrev:Ajdå, gäller att veta vad man håller på med när man spelar med såna insatser. En granne känner ett pokerproffs som förlorade $19 000 härom helgen. Men det gjorde tydligtvis inte så mycket, för han hade $160 000 kvar att spela för
Samma här, spelar ibland hemma hos polarna om hundringar, fast sist jag var med på en turnering så låg det 3k i potten, synd att man kom 4:a, missade cashen precis.mb skrev:Själv undviker jag att lägga in pengar på nätet över huvud taget. Gratisturneringarna är kul som träning och ibland gör man sig en hacka den vägen. Annars blir det mest köksbordspoker. Tjänar jag någon hundring då och då så är jag nöjd
mb skrev:Gratisturneringarna är kul som träning och ibland gör man sig en hacka den vägen.
Lartes skrev:Vilka sidor spelar ni på?
Sisådär 600-1000 spelare som kämpar om 100 dollar. Går varje dag kl 12, 18, 20 och 23 på multipoker, men det finns säkert bättre alternativ på andra klienter. Efter att ha spelat ett gäng gånger brukar man ha fått ihop tillräckligt för att kunna gå in på ett betalbord och försöka spela upp dom till 50 dollar, som sen kan cashas ut. Jag har för mig att man någon gång måste ha satt in pengar för att kunna börja spela gratisturneringar dock.MT skrev:Hur funkar igentligen dom?
Gratis men kan vinna pengar?
RacerX skrev:men skulle inte han haft en dam istället för att få det riktigt snyggt...? Nu blir det väl "bara" färg...eller är det något annat också...?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|