Så jäkla underbart!!

TomTroll

Hojlös
Gick med
31 Mar 2004
Hoj
Kawazaki ZZR600-94 + några ännu äldre
Tjena!

Är ny här sen nån vecka... Har hållt upp med mc ett par år, men åkte impulisivt till tyskland och hämtade hem en halvrisig zzr600 -94. Blev lite fix under någon vecka, reg bes i tisdags och idag kom plåten!!

Har väl knäckt 5-10 mil hittills, men det lär bli betydligt mer :banana

TomTroll

Hojlös
Gick med
31 Mar 2004
Hoj
17.000:- i Hamburg. En ägare, 4700 mil, några småsprickor i kåpor, nya däclk och nästan nytt 4-1 system, aldrig krockad och originallack. Har dock använts som brukshoj och stått ute under presenning året runt... Köpte den då den bara gick på 3-cyl. Den hade dock stått ett par år och den hade fungerat när han ställde den så jag tippade på förgasarna. Nu när jag plockat isär dem funderar jag på hur den kunde gå överhuvudtaget. Så mycket skit!

Man skall väl ta hem en dyrare hoj för att det skall löna sig mycket, men det var kul att prova på. Allt gick otroligt smidigt och den svenska byråkratin lyste med sin frånvaro. 2 veckor från idé till inreggad och försäkrad hoj var bättre än jag vågat hoppas på.

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Häng med oss i Uddevalla då... Imorgon (Lördag 10/4) ska vi samlas på torget kl.13.00 och så åker vi därifrån runt 13.30. Kom dit!

TomTroll

Hojlös
Gick med
31 Mar 2004
Hoj
Jag skall höra av mig. Alltid kul att dra en repa. Blev allt en sväng till Wargön city nu på kvällskvisten när lillan lagt sig...

Gällande Uddevalla så har jag allt spanat på tråden, men har det lite svårt med lillan. Hon har allt åkt med på tanken runt kvarteret, men till Uddevalla blir nog lite långt. Jag kommer om jag kan lösa barnpassning... Tack för inbjudan.

Gällande bilden så åkte den nedre stänklappen av ganska snart efter besiktning...

Bifogat

• zzr600.jpg
    zzr600.jpg
    45 KB · Visningar: 79
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring