så jävla trött på detta svenska skit väder

r1 kungen

r1 kungen
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
r1
så trött på detta skit väder bor i jönköping det är snö blandat regn ida o igår jag är sugen på att få rosta av hojen hoppas på bättre väder :4skrika :4skrika

t-röd

Absolut Pikant
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
en skrapad & en fin
Var lugn, jag hade en fjäril som flaxade runt på balkongen idag! bergsäkert vårtecken.

Ps. Fjärilen mår bra, jag som är en soft flowerpower-kille manade den varsamt (med vänliga ord och skönsång) ut genom fönstergluggen! (inglasad balkong)

:yoparty

Sniper

Guest
Ja det suger fett detta skitväder :mad: Men man kan fan bara vänta o vänta

på bättre, men när det börjar bli lite bättre och man får lite hopp så börjar
skiten igen. Undrar om detta är för våra synder? Ska i alla fall snart till
spanien :)

tober

Internet.
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
Triumph S3
Igår va det lite blandat väder men idag har det varit hur fint som helst. Säkert kört 10-15 mil idag och ska snart ut igen för att köra lite mycket till.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Finfint väder här! 10 C och strålande sol.
Ska strax ner till mässan och köra hem hojjarna som vi haft utställda där i veckan :)

paulo

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2006
Hoj
R1 05-honda 600 98 RACING .pocketbike R1 .suzuki 125
tober skrev:
2071595 Igår va det lite blandat väder men idag har det varit hur fint som helst. Säkert kört 10-15 mil idag och ska snart ut igen för att köra lite mycket till.
fy fan vad du rocka !!! fätt!!! :yoparty :tummenupp

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
nästan helblå himmel. sol och 8 plus =) har kört hela dagen :yoparty

tober

Internet.
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
Triumph S3
Lite färvånad att det inte är mer hojjar ute tycker jag knappt har mött några men vinkat glatt åt alla maskinister som är ute och soppar gatorna.

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Vad gnäller ni för? :va Det har ju varit kalasväder hela helgen, jag har kört över 30 mil, och en hel del hojar ser man ute också! I Vaxholm var det en hel bunt, och bra omsättning på torget också :tummenupp

-ah

Lasciate ogni speranza voi ch'entrate
Gick med
19 Mar 2005
Hoj
Moto Guzzi 750 '03
r1 kungen skrev:
2071570 så trött på detta skit väder bor i jönköping det är snö blandat regn ida o igår jag är sugen på att få rosta av hojen hoppas på bättre väder :4skrika :4skrika

Då får du väl göra nånting åt det. Antingen går du ut och spöar upp varenda meteorolog du möter på gatan så att dom lär sig en läxa, eller också packar du dina pinaler och flyttar till varmt land.
Det ska väl inte vara så svårt? :D

Kryckan_Jkpg

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Hoj
Gixxer 1000 k4
Hoztic skrev:
2071706 Vad gnäller ni för? :va Det har ju varit kalasväder hela helgen, jag har kört över 30 mil, och en hel del hojar ser man ute också! I Vaxholm var det en hel bunt, och bra omsättning på torget också :tummenupp

Vad vi gnäller för? Läs första inlägget! Snö blandat regn!!!
Så jävla surt!!!

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Ni som kör nu, det är inte mer än 5-10 plussgrader. Ni kör väl inte i skinnstället va? Det lär vara pisskallt!

mojjsan

Killar sökes
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
r1
vbg_snake skrev:
2071788 Ni som kör nu, det är inte mer än 5-10 plussgrader. Ni kör väl inte i skinnstället va? Det lär vara pisskallt!

dom jag sett har huvudet på skallen iaf och kör MED skinnställ

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Hoztic skrev:
2071706 Vad gnäller ni för? :va Det har ju varit kalasväder hela helgen, jag har kört över 30 mil, och en hel del hojar ser man ute också! I Vaxholm var det en hel bunt, och bra omsättning på torget också :tummenupp

vadå snöstorm..e de bra väder :va

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Hoztic skrev:
2071862 Mnja, kanske inte för hojar nej :( Jag hörde att det var mycket snö i Gävle också, och enligt vägverkets kameror så ser det ganska snöigt ut, men solen skiner ju för fullt, så den ska väl försvinna den också :)

jo de har skinnit ( :va) på efterm här oså..
snart så..
men de vart en lite tur med motarden igår iaf :banana

LowFlyer

Gick med
24 Aug 2005
Hoj
1098S '07, 749S '05, 750 SS.i.e '99
Var ute en kort sväng idag i västerås, 8-9 grader, molnigt. Ganska OK faktiskt vad det gäller kylan. Raceställ med endurojacka utan ärmar över, frös inte. Däremot så är det förbannat mycket grus i Vås, de har inte ens börjat sopa här mer än cykelbanorna :fatta!

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
LowFlyer skrev:
2071880 Var ute en kort sväng idag i västerås, 8-9 grader, molnigt. Ganska OK faktiskt vad det gäller kylan. Raceställ med endurojacka utan ärmar över, frös inte. Däremot så är det förbannat mycket grus i Vås, de har inte ens börjat sopa här mer än cykelbanorna :fatta!
Vad alla gnäller om gruset? Det är väl ingen som någonsin sopar vanliga 70/90-vägar? :va

tober

Internet.
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
Triumph S3
vbg_snake skrev:
2071788 Ni som kör nu, det är inte mer än 5-10 plussgrader. Ni kör väl inte i skinnstället va? Det lär vara pisskallt!

Jag kör goretex varianten så ser ut som en svart michelin-gubbe på hojen men det är ju lite extra skönt nu när det är svalt ute. Får se om man vågar testa ett skinnställ till sommaren sen.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0