fy fan vad du rocka !!! fätt!!!tober skrev:2071595Igår va det lite blandat väder men idag har det varit hur fint som helst. Säkert kört 10-15 mil idag och ska snart ut igen för att köra lite mycket till.
r1 kungen skrev:2071570så trött på detta skit väder bor i jönköping det är snö blandat regn ida o igår jag är sugen på att få rosta av hojen hoppas på bättre väder
Hoztic skrev:2071706Vad gnäller ni för? Det har ju varit kalasväder hela helgen, jag har kört över 30 mil, och en hel del hojar ser man ute också! I Vaxholm var det en hel bunt, och bra omsättning på torget också
vbg_snake skrev:2071788Ni som kör nu, det är inte mer än 5-10 plussgrader. Ni kör väl inte i skinnstället va? Det lär vara pisskallt!
Hoztic skrev:2071706Vad gnäller ni för? Det har ju varit kalasväder hela helgen, jag har kört över 30 mil, och en hel del hojar ser man ute också! I Vaxholm var det en hel bunt, och bra omsättning på torget också
Mnja, kanske inte för hojar nej Jag hörde att det var mycket snö i Gävle också, och enligt vägverkets kameror så ser det ganska snöigt ut, men solen skiner ju för fullt, så den ska väl försvinna den ocksåozeo skrev:2071831vadå snöstorm..e de bra väder
Hoztic skrev:2071862Mnja, kanske inte för hojar nej Jag hörde att det var mycket snö i Gävle också, och enligt vägverkets kameror så ser det ganska snöigt ut, men solen skiner ju för fullt, så den ska väl försvinna den också
Vad alla gnäller om gruset? Det är väl ingen som någonsin sopar vanliga 70/90-vägar?LowFlyer skrev:2071880Var ute en kort sväng idag i västerås, 8-9 grader, molnigt. Ganska OK faktiskt vad det gäller kylan. Raceställ med endurojacka utan ärmar över, frös inte. Däremot så är det förbannat mycket grus i Vås, de har inte ens börjat sopa här mer än cykelbanorna
vbg_snake skrev:2071788Ni som kör nu, det är inte mer än 5-10 plussgrader. Ni kör väl inte i skinnstället va? Det lär vara pisskallt!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|