Jag sitter här, gråtfärdig, efter att ha pillat i 10 timmar totalt med min dator... när jag startade den imorse så funkade inte grafikkortet längre (tror jag). Efter att den lilla blå grejen indikerat att WinXP laddat så startade datorn om. När jag kom in i safe mode stod det att det var vajsing med drivisen till grafikkortet. Uppdaterade till NVidias senaste, hjälpte inte alls.. Tog ur kortet och satte i det igen, fortfarande paj. Har kollat i BIOS, restoreat windows, hattat med drivrutiner, allt jag kan komma på. Fortfarande går inte grafikkortet. Hade ungefär samma problem för en månad sen när datorn var helt ny, då lyckades jag få det att funka bra. Nu är det helt obegripligt. Känner för att kasta hela skiten åt helvete och smälla 20 papp rakt av på en ny burk, men det ska väl inte behövas?
Är det nån som är extremt duktig på sånt här? Vad behöver du isf veta? Jag vet inte vad jag ska ta mig till... gråten i halsen som sagt...
Är det nån som är extremt duktig på sånt här? Vad behöver du isf veta? Jag vet inte vad jag ska ta mig till... gråten i halsen som sagt...