Södertälje gokarbana Lördag

Svante J

Medlem
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
TL1000R

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Jag har redan anmält mig, men jag vet inte om jag kan komma. :3freak

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
Jag skall med, som instruktör (om det behövs vill säga).
Hittar dock inte så lite samåkning från Muppsala/knivsta är aldrig fel.

//B

Dawan

Medlem
Gick med
11 Feb 2004
Hoj
Yamaha R6 -01

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Jag vill också vara med!!! :hoppa

Fast.. jag har ju ingen BMW jag heller... :(

Jaja, jag är ju ändå på plats, så jag kommer och kikar lite på er! :)

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Jag kommer nog banga i vanlig ordning...

Ringer jag inte någon av er under dagen så kommer jag inte. Jag kommer inte ha tillgång till dator i dag/kväll nämligen.

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
GSXR K7, Retta -00 & WR450F -05
Tjena grabbar,
Vet tyvärr inte vad det kostar men det lär inte vara farligt.
Hittar tyvärr inte heller... ;) he he bra va!? Men det ordnar väl sig med lite gula sidorna eller så. Men du hittar väl Bear?
Skall vi samlas vid ikea kl: 06.00? Eller vad tycker ni?
Man bör väl vara där vid 08.00...

:) Jocke

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Det står ju på hemsidan vad det kostar ju!!! 100 för medlemmar och 150 för icke-medlemmar... eller?!? :va

Det lättaste sättet att hitta till Tuvängen, om man aldrig varit där förut, är att köra motorvägen till Södertälje N, svänga av där och ta av andra avfarten mot Weda, rakt fram i rondellen, rakt fram i nästa rondell och så är det ca 3 km efter gamla Södertäljevägen. STOR skylt på höger sida, in på en grusväg.

Roligare mc-väg är att svänga av motorvägen redan vid Botkyrka och ta gamla Södertäljevägen hela vägen, då får man vara lite uppmärksam på Tuvängenskylten som står på vänster sida och inte syns så bra när man kommer från det hållet.

/ Veronica

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
Yasha skrev:
Det står ju på hemsidan vad det kostar ju!!! 100 för medlemmar och 150 för icke-medlemmar... eller?!? :va

Det lättaste sättet att hitta till Tuvängen, om man aldrig varit där förut, är att köra motorvägen till Södertälje N, svänga av där och ta av andra avfarten mot Weda, rakt fram i rondellen, rakt fram i nästa rondell och så är det ca 3 km efter gamla Södertäljevägen. STOR skylt på höger sida, in på en grusväg.

Roligare mc-väg är att svänga av motorvägen redan vid Botkyrka och ta gamla Södertäljevägen hela vägen, då får man vara lite uppmärksam på Tuvängenskylten som står på vänster sida och inte syns så bra när man kommer från det hållet.

/ Veronica

Kanon Veronika!! (jag är inte så planerande av mig direkt ;) )

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
:hihi Det är lugnt! Jag däremot, planerar alldeles för mycket! Kör försiktigt imorgon och tänk på att det kryllar av elaka farthindrare runt Sthlm. (Framförallt på 70-sträckorna... :fatta! )

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
Yasha´s beskrivning fungerar nog bra för jag hittar definitivt inte söder om centralbron........
Men yasha, om vi vill åka gamla täljevägen hur långt är det från Botkyrka samt vad har den vägen för nummer ?

Jocke, 06.00 låter ok, men av förklariga skäl så känns det bättre om jag kan haka på i Knivsta så jag slipper åka fram och tillbaka till Uppsala på morgonen.

//B

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ingen aning om vad den vägen har för nummer? Står inget på kartan heller?!? Men den går efter E4:an och man kör förbi Salem och det kanske är en mil man kör allt som allt på den vägen...

Man kör av sista avfarten innan det blir 110-väg igen (och det säger er jättemycket, eller hur?!?). Avfarten EFTER rondellen mot TUMBA, man kör liksom under bron vid rondellen och om man följer högerfilen tills den tar slut och svänger av kan det inte bli fel. En McD på vänster sida när man svängt av och så skyltat Södertälje åt vänster...

Vad krångligt det blev!!! Har du en MC-karta, så är det den rödmarkerade vägen som går från Botkyrka mot S-tälje efter E4:an... NI HITTAR!!!

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
Yasha skrev:
Ingen aning om vad den vägen har för nummer? Står inget på kartan heller?!? Men den går efter E4:an och man kör förbi Salem och det kanske är en mil man kör allt som allt på den vägen...

Man kör av sista avfarten innan det blir 110-väg igen (och det säger er jättemycket, eller hur?!?). Avfarten EFTER rondellen mot TUMBA, man kör liksom under bron vid rondellen och om man följer högerfilen tills den tar slut och svänger av kan det inte bli fel. En McD på vänster sida när man svängt av och så skyltat Södertälje åt vänster...

Vad krångligt det blev!!! Har du en MC-karta, så är det den rödmarkerade vägen som går från Botkyrka mot S-tälje efter E4:an... NI HITTAR!!!

Tack Yasha, bara det är skyltat från Tumba skall det nog gå bra (för rondellen du menar vet jag vilken det är....)
Får se om vi tar ovan beskrivna väg eller om vi "fegar ur" och åker E4´an....

//B

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Bear skrev:
Tack Yasha, bara det är skyltat från Tumba skall det nog gå bra (för rondellen du menar vet jag vilken det är....)

//B
Det ÄR inte svårt att hitta, men jag är ökänd för att vara urkass på vägbeskrivningar!

Vi syns imorgon!

/ Veronica

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
Bear skrev:

//B

Jag & Kungen frillar på Donken v. Shell strax där vart gamla S-Täljevägen börjar - vi lämnar därifrån 07;45....

(Jag måste vära komplett idiot att gå upp så tidigt - kanske jag inte ska gå och lägga mig???)

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
Galne Dansken skrev:
Jag & Kungen frillar på Donken v. Shell strax där vart gamla S-Täljevägen börjar - vi lämnar därifrån 07;45....

(Jag måste vära komplett idiot att gå upp så tidigt - kanske jag inte ska gå och lägga mig???)

Ok, vi borde väl hinna dit tills dess. Vi satsar på det. :tummenupp
Iasch satans tidigt :huvet men det blir kul :yoparty

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
URRJocke skrev:
Ok, vi borde väl hinna dit tills dess. Vi satsar på det. :tummenupp
Iasch satans tidigt :huvet men det blir kul :yoparty

Davan, pratade precis med Bear och vi kör samling vid Ikea runt 06.00 och avgång 06.15. Hämtar upp Bear i Knivsta vid halv. Träffar GalneDansken 07.45 förhoppningsvis...Messa gärna ditt nalle nr (och givetvis om du skall med eller inte) så jag kan ringa om det blir nå problem.

Vi syns i morgon :tummenupp

PS Numret till min nalle har jag PM'at DS
PS2 Har en svart Triumph, den gula är spåld DS

Dawan

Medlem
Gick med
11 Feb 2004
Hoj
Yamaha R6 -01
URRJocke skrev:
Davan, pratade precis med Bear och vi kör samling vid Ikea runt 06.00 och avgång 06.15. Hämtar upp Bear i Knivsta vid halv. Träffar GalneDansken 07.45 förhoppningsvis...Messa gärna ditt nalle nr (och givetvis om du skall med eller inte) så jag kan ringa om det blir nå problem.

Vi syns i morgon :tummenupp

PS Numret till min nalle har jag PM'at DS
PS2 Har en svart Triumph, den gula är spåld DS

Detta skrivs ganska sent. Men vi ska med. Ztålis och Dawan.

Vi kommer till IKEA 06.00

Sov gott.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...