Söka i OT-forumet, är det en utopi?

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
När kommer det finnas möjlighet att söka i OT? Jag fattar inte varför den möjligheten är avstängd, jag vet att jag sett någon förklaring någonstans men den kändes vad jag minns inte helt hundra... :)

Är det något tekniskt hinder så kanske jag eller någon annan programmerare kan hjälpa till, som det är nu så är det ju helt omöjligt att hitta tillbaka till gamla OT-trådar och även om de ligger i OT så kan de ju faktiskt innehålla nyttig info som man vill leta upp ett halvår efter att man läst det..

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Tanken var väl att det skrivs så mycket dynga i OT att det helt enkelt skulle nedprioriteras. Allt för att hålla hojdiskussionerna i högre rang än dyngsnacket, och därigen förhindra att det hela blev ett lunarstorm.

IMHO räcker det väl iofs att hålla OT borta från första sidan, "senaste inläggen".

sgtpepper

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
t-rex skrev:
Tanken var väl att det skrivs så mycket dynga i OT att det helt enkelt skulle nedprioriteras. Allt för att hålla hojdiskussionerna i högre rang än dyngsnacket, och därigen förhindra att det hela blev ett lunarstorm.
Jo, det är ju en bra idé, men som du skriver så räcker det väl med att ta bort OT från listningar på framsidan och liknande, de gånger man verkligen vill hitta något i OT-delen så bör man väl få tillstånd att söka där?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Därför att det är som T-rex säger. jag vill inte ha med det i sökningarna. Jag ska se över om det inte går att exkludera forum i sökningen genom att ändra i koden. Det borde gå.

sgtpepper

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Swedie skrev:
Därför att det är som T-rex säger. jag vill inte ha med det i sökningarna. Jag ska se över om det inte går att exkludera forum i sökningen genom att ändra i koden. Det borde gå.
Jag förstår det och det är ju helt förståeligt att OT-delen inte finns med i sökningar, men det borde finnas ett sätt att söka enbart i OT om man nu faktiskt måste hitta något där :).

Det vore superbra om du kunde få till det Swedie!

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!