Söker äldre nummer av MCM

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Det här med tryckt media är ju lite old-school i dessa dagar.
Förr vet jag att de flesta förlag hade så man kunde få tag på äldre nummer, det är nog inget som riktigt hängt med idag (då jag inte hittar det).

Men iaf, jag är på jakt efter vad jag tror är sista numret av MCM 2016, kan eventuellt vara det första numret 2017. Numret har iaf en artikel om mc-träffen Wheels and Waves. Om någon råkar ha det numret och vill sälja, eller helt enkelt vet var man eventuellt kan få tag på det så hojta gärna till!

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Det här med tryckt media är ju lite old-school i dessa dagar.
Förr vet jag att de flesta förlag hade så man kunde få tag på äldre nummer, det är nog inget som riktigt hängt med idag (då jag inte hittar det).

Men iaf, jag är på jakt efter vad jag tror är sista numret av MCM 2016, kan eventuellt vara det första numret 2017. Numret har iaf en artikel om mc-träffen Wheels and Waves. Om någon råkar ha det numret och vill sälja, eller helt enkelt vet var man eventuellt kan få tag på det så hojta gärna till!
Såhär ungefär:

Franska skäggiga hipsters snackar content, förklarar att man måste ha skägg i klubben och det viktigaste är rätt slitning på jeansen.

Så minns jag reportaget på ett ungefär:)

Men maila redaktionen och fråga om det fortfarande går att köpa gamla nummer, väl?

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...