Söker en MC-kille i Uppsala som ni kanske känner

Slipstream

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2005
Hoj
TL1000R
Mobilen brakade i backen och alla nummer försvann :rolleyes:

Jag skulle vilja få tag på en vän som kör rätt mycket MC, Micke heter han och bor i Uppsala.

Bodde tidigare (ev. även fortfarande) nära centrum och fyrisån med tjejen och vovven. Innan det bodde han på Dagerman. Vet inte vad för hoj han körde senast, men han har haft några olika med åren. Han är ganska grov (vältränad).

För ett tag sedan så brakade någon av killarna i hans bekantskapskrets med sin MC och hamnade i koma osv.

Någon som kan tänka sig veta vilken Micke det handlar om? Isf kan ni gärna skicka ett nummer till mig, alt. be honom ringa mig.

Tack på förhand!

Mvh
Arash

Last edited:

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Slipstream skrev:
Mobilen brakade i backen och alla nummer försvann :rolleyes:

Jag skulle vilja få tag på en vän som kör rätt mycket MC, Micke heter han och bor i Uppsala.

Bodde tidigare (ev. även fortfarande) nära centrum och fyrisån med tjejen och vovven. Innan det bodde han på Dagerman. Vet inte vad för hoj han körde senast, men han har haft några olika med åren. Han är ganska grov (vältränad).

För ett tag sedan så brakade någon av killarna i hans bekantskapskrets med sin MC och hamnade i koma osv.

Någon som kan tänka sig veta vilken Micke det handlar om? Isf kan ni gärna skicka ett nummer till mig, alt. be honom ringa mig.

Tack på förhand!

Mvh
Arash

Var han mörkhårig och hade en rottweiler typ, bodde i ett rött högt tegelhus, ett stenkast från fyrsiån, med en ljus tjej.....

Slipstream

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2005
Hoj
TL1000R
Lotta skrev:
Var han mörkhårig och hade en rottweiler typ, bodde i ett rött högt tegelhus, ett stenkast från fyrsiån, med en ljus tjej.....

Hmm dålig på detaljer :), men stor hund, ljus tjej och höghus stämmer. Jag var förbi där med en Skyline en gång och visade dem den.

Skulle ringa honom, tappade luren och allt gick åt skogen. Om du känner dem så be honom ringa Arash. Han har nummer till mig iaf.

Mvh
Arash

Bubba Badji

bubba big...
Gick med
6 Jan 2004
Hoj
vörsting660 motard
Slipstream skrev:
Hmm dålig på detaljer :), men stor hund, ljus tjej och höghus stämmer. Jag var förbi där med en Skyline en gång och visade dem den.

Skulle ringa honom, tappade luren och allt gick åt skogen. Om du känner dem så be honom ringa Arash. Han har nummer till mig iaf.

Mvh
Arash

Polarn stämmer in klockrent på din beskrivning. Måste vara han för han berättade en gång om en sjuhelvetes åktur i en skyliner. :rofl

Ska ut o hjälpa honom slipa golv idag så jag säger till honom.
/Tompa

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...