Söker gemenskap i en MC-klubb

nabru

Medlem
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Hojlös. Och ska förbli så ett tag. Känns på något vis tryggare...
Hej!
Känner mig lite ensam i dag, min MC-polare "Honda Forever" är hemma och lägger golv. Har egentligen känt mig lite ensam en längre tid, därför har tanken på ett medlemskap i någon närbelägen MC-klubb växt fram.

Problemet är bara att min närmsta MC-klubb verkar innehålla ett gäng trevliga (?!) grabbar med långt skägg, tatueringar och motorcyklar med långa framgafflar. Nu ska ni inte tro att jag på något sätt är rädd... :D men jag får en känsla av att jag skulle behöva lite "Fab 5"-hjälp med min personliga stil och min motorcykels framtoning. Obs! Jag tänker inte byta bort VTR:en men visst kan jag modda den...

Så...tänkte att ni kanske hade några goa förslag som kan hjälpa mig när jag ska ta steget och ansöka om mitt medlemsskap...

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
nabru skrev:
---

det var ju ett alldeles för enkelt förslag :banana

försök också att hitta en klubb där det finns många goldwingar. Då kan du använda den där listan du skrev.

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha wr250X -08
Skägg kan väl inte vara så svårt att fixa.
Inhandla en tröja med märket från ett amerikanst känt tvin märke.
Skaffa chaps å åk i
Skit i hjälmen
Läder remmar från handtaget
Kör med raka rör

Toppa med amerikanska flagga längst bak på hojen

:rolleyes: :rofl :lol

Annars......häng på Sporthoj i stället :tummenupp

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
Stoppsladd skrev:
Skägg kan väl inte vara så svårt att fixa.
Inhandla en tröja med märket från ett amerikanst känt tvin märke.
Skaffa chaps å åk i
Skit i hjälmen
Läder remmar från handtaget
Kör med raka rör

Toppa med amerikanska flagga längst bak på hojen

:rolleyes: :rofl :lol

Annars......häng på Sporthoj i stället :tummenupp

Tror att du har missuppfattat det hela lite.... SYDSTATAR FLAGGAN skall det ju vara :fakta

:rofl

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
nabru skrev:
Hej!
Känner mig lite ensam i dag, min MC-polare "Honda Forever" är hemma och lägger golv. Har egentligen känt mig lite ensam en längre tid, därför har tanken på ett medlemskap i någon närbelägen MC-klubb växt fram.

Problemet är bara att min närmsta MC-klubb verkar innehålla ett gäng trevliga (?!) grabbar med långt skägg, tatueringar och motorcyklar med långa framgafflar. Nu ska ni inte tro att jag på något sätt är rädd... :D men jag får en känsla av att jag skulle behöva lite "Fab 5"-hjälp med min personliga stil och min motorcykels framtoning. Obs! Jag tänker inte byta bort VTR:en men visst kan jag modda den...

Så...tänkte att ni kanske hade några goa förslag som kan hjälpa mig när jag ska ta steget och ansöka om mitt medlemsskap...
Hörru, det är väl Läbbiga Skogen du snackar om, eller är det Aurora? :)

Trevliga grabbar i båda faktiskt.. fast de gillar nog inte din hoj även om du har twin ;)

nabru

Medlem
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Hojlös. Och ska förbli så ett tag. Känns på något vis tryggare...
...vete fasen vad dom heter...fast vi skiter i tråden...var ändå inte riktigt på "G". Dessutom är det nog svårt att slå wingetrådarna :hihi

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
nabru skrev:
...vete fasen vad dom heter...fast vi skiter i tråden...var ändå inte riktigt på "G". Dessutom är det nog svårt att slå wingetrådarna :hihi

Vi är ett gäng som kommer att ha en liten videokväll snart, skicka ett PM med ditt telefonnummer så hör jag av mej när det är så dags, det är ju inte en klubb direkt, annat än för inbördes beundran;-) Men det är väl det närmaste man kan komma i Luleå just nu...

bemari

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Kuuskolmekuutonen...
nabru skrev:

Du får ta med dig din "namne" polare oxå på videokvällen som Niklas nämner, har tänkt komma förbi och drunkna i lite mc-diskussioner någon kväll men har fullt upp hemma...
Har du fått tag i nå'n skoter då?
/Lasse

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha