Snoopy
Tutlurad..
Japp, står i startgroparna för en snabbrepa på ett par dagar i alperna. Mina tre resesällskap har alla (!) fått förhinder, men jag vägrar ge vika! Har sett fram emot resan allt för länge (hela livet). Har gjort rutten och den enligt mig klockren.
Jag tar och lastar upp Passaten med öppet släp som är byggt för att ta tre hojar och åker ner från Uppsala till Innsbruck (ev München) för att lasta av och köra etapperna:
Innsbruck - Stelvio
Stelvio - Davos
Davos - Como
Como - St. Moritz
St. Moritz - Innsbruck
Har en road map jag kan skicka vid intresse.
Utgår man från München istället för Innsbruck är det ungefär 110 mil totalt. Räknar med ca 4 dagar för detta. Boende blir på Gasthaus och liknande längs vägen, ingen massa packning.
Planerad avfärd var 11 juni men det kan bli lite förskjutet beroende på. Direkt innan eller direkt efter midsommar är det iaf! Helst innan!!
Så, behöver nån/några sjukt åksugen resepartner att åka med.
Nån som är sugen att hänga på?
Jag tar och lastar upp Passaten med öppet släp som är byggt för att ta tre hojar och åker ner från Uppsala till Innsbruck (ev München) för att lasta av och köra etapperna:
Innsbruck - Stelvio
Stelvio - Davos
Davos - Como
Como - St. Moritz
St. Moritz - Innsbruck
Har en road map jag kan skicka vid intresse.
Utgår man från München istället för Innsbruck är det ungefär 110 mil totalt. Räknar med ca 4 dagar för detta. Boende blir på Gasthaus och liknande längs vägen, ingen massa packning.
Planerad avfärd var 11 juni men det kan bli lite förskjutet beroende på. Direkt innan eller direkt efter midsommar är det iaf! Helst innan!!
Så, behöver nån/några sjukt åksugen resepartner att åka med.
Nån som är sugen att hänga på?