Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Här kommer en lite udda request: Finns här någon lastbilschaufför, budbilsförare eller annan långpendlande människa som ska till Skottland och tillbaka till helgen?
Har letat febrilt i två dagar nu efter det bästa och billigaste sättet att ta sig både dit och hem så att jag åtminstone kan spendera några timmar av lördagseftermiddagen i Edinburgh men inte hittat något som är vare sig praktiskt eller inom min prisklass... Så jag tänkte att jag ju alltid kan ge mig på ett långskott och fråga här
Finns det någon DHL-förare eller liknande som har en tur till Edinburgh med omnejd (och gärna tillbaka också) med ankomstdatum lördag den 14:e (och gärna en ganska närstående hemfärd) och har plats för en passagerare?
Har letat febrilt i två dagar nu efter det bästa och billigaste sättet att ta sig både dit och hem så att jag åtminstone kan spendera några timmar av lördagseftermiddagen i Edinburgh men inte hittat något som är vare sig praktiskt eller inom min prisklass... Så jag tänkte att jag ju alltid kan ge mig på ett långskott och fråga här